بازدید 8789
۳

درخواست کمک پژاک از رژیم اسرائیل در مقابل ایران

کد خبر: ۶۸۰۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰ 27 March 2017
نایب رئیس گروه تروریستی پژاک در مصاحبه با یک رسانه صهیونیستی خواستار کمک تل آویو به این گروه در مقابله با ایران شد.

به گزارش مهر، فردی به نام «سیامند معینی» که جروزالیم پست از وی با عنوان نایب رئیس گروه تروریستی پژاک یاد کردده در مصاحبه با این رسانه صهیونیستی با مظلوم نمایی و دروغ پراکنی درباره وضعیت کردهای ایران، بر ادامه مبارزه مسلحانه این گروه با جمهوری اسلامی تاکید کرده است.

نکته جالب در مورد این مصاحبه آن است که این عضو گروه تروریستی پژاک به سراغ مسئله ای رفته که اخیرا «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در دیدار با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه، بر آن اشاره کرده و تلاش  کرده بود تا مسکو را در مورد آن حساس کند.

نتانیاهو در آن دیدار به خطر «صدور اسلام شیعی» اشاره کرده بود و سیامند معینی نیز در مصاحبه با جروزالیم پست به این موضوع اشاره کرده و تلاش نموده تا با نزدیک کردن دیدگاه های پژاک به سیاست های رژیم صهیونیستی، حمایت های مالی و تسلیحاتی صهیونیست ها را کسب کند.

وی در این مصاحبه تشیع و حضور ایران در منطقه را از جمله مشکلات این گروهک با ایران نامید و مدعی تضییع حقوق کردهای مقیم ایران شد.

وی به همبستگی با صهیونیست‌ها اشاره کرد و ضمن تایید منافع  مشترک فی مابین گفت: از دیدگاه راهبردی یک کردستان آزاد، متحد قدرتمند اسرائیل در منطقه خواهد بود.

معینی به صراحت از رابطه مستحکم با دیگر گروهک‌های ضد انقلاب سخن گفت و آن را سکویی برای مقابله با جمهوری اسلامی نام نهاد.

وی ضمن نکوهش رویکردهای «باراک اوباما» رئیس جمهور سابق آمریکا، در قبال ایران گفت: ما نیز از هر شخصی که علیه جمهوری اسلامی ایران ایستادگی کند، حمایت می‌کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۳
ازمسئولین نظام خواهشمندیم بدون نوبت به پرونه ی ضدانقلاب ودستگیرشدگان وابسته به تروریستهادرشیرازرسیدگی نموده وآنان رامجازات نموده وبه اطلاع ملت عزیز برسانید.
باسلام
بنده الان به خاطر نوروز به کردستان و بازارچه های مرزی آن سفر کردم.در این بازارچه ها اسلحه بصورت نقل و نبات فروخته میشه.طرف رفته کردستان عراق زیر پرچم اسراییل عکس گرفته پرچم تو عکس معلومه و اونو گذاشته تو مغازه.وقتی هم می پرسی میگه کردها با یهودی ها یک ژن دارند.
باید این تهدیدات را جدی گرفت.خواهش میکنم از تابناکی ها یه سر به بانه و جوانرود بزنند.
ما کردهای ایران آماده جانفشانی در راه انقلاب و رهبر عالیقدر آن هستیم و این گروهک های مزدور هیچ ارتباطی با کردهای مسلمان و غیور ایران اسلامی ندارند. درود خدا بر امام و شهدای عزیز کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر