بازدید 13079
۷

حسن روحانی وارد مسکو شد

کد خبر: ۶۸۰۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴ 27 March 2017
رئیس جمهور اسلامی ایران برای دیداری رسمی از فدراسیون روسیه ، عصر دوشنبه در صدر یک هیات بلندپایه سیاسی و اقتصادی وارد مسکو شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران برای دیداری رسمی از فدراسیون روسیه ، عصر دوشنبه در صدر یک هیات بلندپایه سیاسی و اقتصادی وارد مسکو شد.

مراسم استقبال در فرودگاه وونکووا مسکو با نواخته شدن سرود ملی دو کشور آغاز شد و پس از رژه گارد احترام از مقابل حسن روحانی ،مقام های روسی حاضر در مراسم به رئیس جمهور معرفی شدند.

رئیس جمهور قرار است عصر امروز با نخست وزیر روسیه دیدار و گفت گو کند.

روحانی در این سفر دو روزه که به دعوت رسمی ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه انجام می گیرد، مذاکرات مشترکی را با همتای روسی خود و مقامات بلند پایه این کشور با محوریت مهمترین موضوعات دوجانبه، منطقه ای و بین المللی خواهد داشت.

ایران و روسیه در جریان این سفر و با هدف تعمیق بیش از پیش روابط ، چندین سند همکاری نیز در حوزه های مختلف از جمله حقوقی و قضایی، راه و شهرسازی، فناوری و ارتباطات، نیرو و انرژی، استاندارد و ورزش امضا می کنند.

همچنین با توجه به حضور همزمان نمایندگان بخش خصوصی کشورمان دراین سفر، بازرگانان و فعالان اقتصادی نیز جلسه مشترک و مذاکرات متعددی در حوزه های مختلف خواهند داشت و موافقتنامه هایی نیز برای همکاری بخشهای خصوصی ایران و روسیه به امضا می رسد.

روحانی را در این سفر وزرای امور خارجه، نفت، صنعت معدن و تجارت و معاونین وی در سازمان انرژی اتمی، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و رییس کل بانک مرکزی همراهی می کنند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۷
اقا چرا کسی استقبال نیومده طرف با کاپوشن اومده استقبال ریس جمهور ما کی هست این طرف
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
دقیقا. رئیس جمهورمون رفته اونجا، یکی رو فرستادن با کاپشن استقبالش!!
چرا گارد استقبال همه دارند آسمان را نگاه می کنند(سربازان اسلحه به دست) نکنه اینها هم از تدبیر و امید ناامید شده اند
این چه وضع استقباله ، پوتین که اومد ایران همینطوری ازش استقبال شد؟؟؟؟!!! نمیدونم تا کی باید در مقابل روسیه انقدر تحقیر بشیم
اینها همه در پروتکل تشریفات با توافق طرفین می اید اگر اعتراضی یا تذکری باشد باید انجا مطرح شود.
ولادی کو ؟؟
رئیس جمهور در آخرین سخنرانی که از طریق رسانه ملی پخش شد در خصوص کمک به شرکت های دولتی خدماتی عمومی مطالبی را مطرح کردند. برخی از این شرکت ها به صورت کاملا غیر کارشناسی در دولت قبلی رد دیون شدند به سازمان تأمین اجتماعی. از جمله ی این شرکت ها که در بدترین شرایط به سر می برد "حمل و نقل ریلی ... "است.
شرکت مذکور قبل از واگذاری به علت دریافت مبلغ زیان از دولت سر پا بود. ولی در شرایط فعلی نه دولت و نه سازمان تأمین اجتماعی که صاحب فعلی است هیچ کمکی انجام نمی دهند.
سازمان های مشابه کم نیستند. این سازمان ها در حال نابودی هستند. هر سازمان حد اقل 1500 پرسنل دارند. 1500خانواده از هر سازمان در حال نابودی هستند.
امید است این وعده ی رئیس جمهور محقق شود.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار