بازدید 5414
خبر

معرفی سرمربی جدیدسپاهان/بازگشت مرد مست!+عکس

کرانچار که بامداد امروز جهت انجام مذاکرات نهایی و عقد قرارداد با سپاهان به اصفهان رسیده بود،صبح امروز پس از برگزاری جلسه با طاهری،مدیر عامل و سطان حسینی،عضو هیات مدیره باشگاه رسما قراردادش را با سپاهان به امضا رساند. وی در مقطع قبلی بخاطر برخی موارد اخلاقی از جمله اتهام دائم الخمر بودن از سپاهان عزل شده بود!
کد خبر: ۶۷۸۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸ 19 March 2017
زلاتکو کرانچار به صورت رسمی هدایت سپاهان را بار دیگر برعهده گرفت. وی در مقطع قبلی بخاطر برخی موارد اخلاقی از جمله اتهام دائم الخمر بودن از سپاهان عزل شده بود!
 
به گزارش تابناک ورزشی،کرانچار که بامداد امروز جهت انجام مذاکرات نهایی و عقد قرارداد با سپاهان به اصفهان رسیده بود،صبح امروز پس از برگزاری جلسه با طاهری،مدیر عامل و سطان حسینی،عضو هیات مدیره  باشگاه رسما قراردادش را با سپاهان به امضا رساند.
 
وی بدین ترتیب امروز به صورت رسمی جانشین عبدالله ویسی شد. کرانچار که در مقطع قبلی، روز 6 آبان سال 1390 به عنوان سرمربی سپاهان منصوب شده بود، موفق شد تیم فوتبال سپاهان را در لیگ برتر 91_90 و جام حذفی 92_91 به قهرمانی برساند.
 کرانچار در ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ از هدایت تیم سپاهان استعفا داد. وی پس از جدایی از سپاهان راهی الاهلی قطر و سپس دیناموزاگرب کرواسی شد. 

سرمربی جدیدسپاهان معرفی شد+عکس

کرانچار در دوران بازی فوتبال را از ۷ سالگی آغاز کرد و در سن ۱۱ سالگی به تیم پایه دینامو زاگرب و در ۱۷ سالگی به تیم اصلی دینامو زاگرب پیوست. او در خلال سال‌های ۱۹۶۶ تا سال ۱۹۸۳ در ۵۵۶ بازی برای این تیم بازی کرد و توانست ۹۸ گل برای این تیم به ثمر برساند. وی همچنین سابقهٔ بازی در تیم‌های راپیدوین و سنت پولتن را نیز دارد و به همراه راپیدوین به مقام نایب قهرمانی جام برندگان جام اروپا در سال ۱۹۸۵ نیز رسید.
 
کرانچار یکی از بازیکنانی بود که پس از فروپاشی و تجزیه یوگسلاوی و تشکیل کشور کرواسی در نخستین بازی تیم ملی فوتبال این کشور برابر آمریکا در ۱۷ اکتبر ۱۹۹۰ به میدان رفت و نخستین کاپیتان تاریخ تیم ملی فوتبال کرواسی به شمار می‌آید.
 
کرانچار پس از خداحافظی از بازیکنی فوتبال٬ پای به دنیای مربیگری فوتبال نیز گذاشت. او سال ۱۹۹۱ به جرگهٔ مربی‌گری وارد شد و مربی‌گری را از یک تیم باشگاهی اتریشی آغاز کرد. او هم‌چنین مربی تیم‌های ملی فوتبال کرواسی و مونته‌نگرو نیز بوده است. وی موفق به راه‌یابی تیم ملی کرواسی به عنوان تیم اول و بدون باخت از گروه ۸ به جام جهانی ۲۰۰۶ شد و در جام جهانی ۲۰۰۶ سکان هدایت این تیم را در دست داشت.

سرمربی جدیدسپاهان معرفی شد+عکس 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار