بازدید 16811

آتش‌زدن ماشین در اعتراض به عدم سرویس‌دهی

کد خبر: ۶۷۸۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶ 18 March 2017
صاحب خودرو دنا به دلیل عصبانیت از عدم سرویس دهی مناسب در جلوی ایران خودرو دهلران خودرو خود را آتش زد و رفت.

به گزارش مهر، عبدالصاحب میرحسینی نماینده ایران خودرو دهلران در گفتگو با مهر بیان داشت: یکی از مشتریان با مراجعه به نمایندگی برای تعویض قطعه از خودرو خود مراجعه کرده بود ولی باتوجه به اینکه در پایان سال بودیم و عدم دسترسی به قطعه، تعویص آن موکول شد به بعد از ایام تعطیلات نوروزی که با رضایت شخصی خود خودرو را از نمایندگی خارج کرده و متاسفانه ایشان در جلوی این نمایندگی اقدام به آتش زدن خودرو خود کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶۳
انتشار یافته: ۳۹
متاسفم
رضایت شخصی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یعنی چی قطعه نداریم ایران خودرو تضمین داده که قطعات رو تامین کنه این که نشد اخر سال برید سال دیگه
حالا دم عیدی چطوری میره مسافرت!!!!!
با رضايت شخصي يا از روي ناچاري؟!!!
ایول میدونم با سختی اموراتت میگذره و میدونم تو هم مثل خیلیا از مشتریان کارد به استخوان رسیده شدی....
مردم روانی کردن با این ماشینا
من هم یک رانا دارم دو سه سال اول هیچکس بغیر از ایران خودرو نمیتونست ماشین را تعمییر کنه چند بار هم به نمایندگی ها رفتم سر کارم گذاشتن در واقع مشکل من موقعی حل شد که تعمییرگاههای خصوصی رانا را قبول کردن و دیگه به ایران خودرو نیازی نداشتم من این دوست عزیز را که ماشین خود را آتش زده را بسیار خوب درک میکنم من هم چند بار به این مرز رسیدم ایران خودرو معمولا تمام مشکلات ماشینهای خود را دقیقا میداند ولی با بی توجهی کامل به وقت و زمان مشتریان محصولات را با مشکل به مشتریان تحویل میدهد و رفع مشکل را به گارانتی میسپارد
یعنی چی پایان سال بودیم و ... . ما هم قبل و بعد از عید هم رفتیم و آب گرم نشد . خودم بیرون دست به جیب شدم
آفرین بهترین کار رو کرد.
این رفتارا متاسفانه تو کشور ما هییییچ نتیجه ای نداره چون در نهایت مردم مجبورن که باز برن از همینا خودرو بخرن بدون اینکه تغییری توی خمات یا کیفیت خودروها به وجود بیاد
کاملا مشخصه حق با ایران خودروه!!!
ببینید چقدر بهش فشار اومده
مردم جونشون به لبشون رسیده از این خودرو سازها.
کاش خودروسازان معنی خدمات پس از مشتری را می فهمیدند خودرو را بی کیفیت را با قیمت بالا به مشتری می فروشند بعد هم مشتری رو جون به لب میکنند نتیجه اش میشه این که طرف از خیر خودرو بگذرد .
همه جا همینجوریه!
ادارات هم همینجوریه!
با اینکه الان 28 اسفند هست و تعطیل نیست.
30 اسفند هم تعطیل نیست.
اما وقتی میگن بعد از "ایام تعطیلات نوروزی" منظورشون بعد از 13 فروردین هست!
در حالی که تعطیلات رسمی 13 روز نیست!!!!
.
عین ساعت نهار و نماز ادارات که واجب خدا (راه انداختن کار ملت) رو رها میکنن میرن پی مستحب.
دمش گرم
من هم دنا دارن. تا کنون برای یک مشکل در ترمزهای عقب 5 بار به نمایندگی مراحعه کردم ولی نمیتونن تعمیر کنند. بنده خدا حق داشته.
واقعا؟این درد بیشتر مشتریان است
مسئول نمایندگی نمیدونست داره عید میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نباید قطعاتی که کم داشت رو بخاطر انجاااااااااااااااااااام وظیفش تعمین می کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا ببینید یک خودرو چقدر می تونه اعصاب یک نفر را خراب کنه. ایکاش شرکتهای خودرو سازیکمی به فکر مردم بودند
با سلام
اینجانب خودرو رانا دارم .بعد از دوسال سرو صدا در کابین زیاد ، کولر افتضاح، صدای موتور در سرعت بالا زیاد،مصرف بنزین بالا،تعویض دنده مشکل...
ایران خودرو موظفه ضمن عذرخواهی یدونه نو بهش بده . معنی عدم دسترسی به قطعه ماشین تولید داخل در پایان سال چیه؟؟؟
دمش گرم. لذت بردم از کارش.
رضایت شخصی!!!!!! مگه کسی از اونجا راضی بر میگرده
دمش گرم . بياييد يك كمپين بگذاريم حداقل ي پولي جمع كنيم براي اين آدم با شرافت، حتي ٥ تومن
دمش گرم . باید تعطیل کرد خودروسازی ها را و باید تعرفه ها کاهش داد تا مردم بیچاره مانند بقیه مردم دنیا خودروی لوکس با خدمات پس از فروش سوار شوند.
همیشه مردم مقصرن، برای مردم اصلا اعصاب نمی گذارند
یک طوری خبر را نوشته‌اید انگار خریدار بیچاره مقصره!
اسمی از نام خودرو که به نظر دنا هست هم برده نشده.

از شما به عنوان خبرنگار انتظار داریم که خبر را «کامل و بی‌طرفانه» گزارش کنید.
خیلی هم کار خوبی کرده. کیفیت خودروها یک طرف، خدمات پس از فروش هم یک طرف دیگه. یعنی چی تعمیرگاه مجاز یک کارخونه ایرانی یک قطعه رو نداره و باید ماشین ۱۰ ۱۵ روز بخوابه؟
ببینید چه اعصابی از ایشون خورد شده که دست به اینکار زده مسئول تعمیرگاه مقصر است
خیلی جالبه واقعا در هیچ جای دنیا خودرو نو تازه خریداری شده را برای تعویض قطعه معیوب به نمایندگی نمیبرند برای یک برند واقعا زشت است باید نمایندگی سریعا درب منزل مالک اقدام به تعویض قطعه که چه عرض کنم اقدام به تعویض خودرو میکرد ولی حیف که در ایران معنی و مفهوم خدمات دهی و خدمت به مشتری اصلا معنایی ندارد و مردم محکوم به خرید و پذیرش همه نواقص بعدی هستند .
من ده روزه برای تعویض قطعه ۲۰۶ نو می رم نمایندگی و با جمله مهندس مسئول گارانتی نیست و برو فردا بیا مواجه می شوم.ولی اینقدر مایه دار نیستم که آتیشش بزنم. هر چند آخر سال هم نبود ماشین را درست نمی کردن
وقتی نمایندگی آخر سال بداد مردم نرسه بعدا به چه دردی میخوره؟کیفیت ماشین ها هنوز بماند.
این با رضایت شخصیشون تو حلقم.خوب معلومه،بهش گفتید یا ببر ماشینتو،یا بزار اینجا بعد از عید درست میکنیم واست.هرکسی باشه میبره،نمیزاره که بمونه.
بنده خدا ماشین را خریده بیشتر برای عید. نمایندگی باید فکر این موارد را بکنه و قطعه داشته باشه یا سریع تهیه کنه. ماشین بعد از تعطیلات میشه آینه دق
یه جوری میگه "با توجه به اینکه در پایان سال هستیم تعمیر قطعه را به بعد از تعطیلات موکول کردیم "انگاری که خود صاحب ماشین مقصره
این اقا با هزار امید و ارزو ماشین خریده که دست زن و بچشو ایام عید بگیره ببره تعطیلات بهشون خوش بگذره.بعد از تعطیلات ماشین که دیگه نیاز ندارن چون خودش سر کاره و بچه هاشم گرفتار درسو مشق میشن.
چرا درد دل صاحب ماشین نوشته نشده است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به هرحال بايد تكليف نمليندگيهاي بي نظم و فرودگاههاي بي نظم روشن شه
خودرو خریده که در ایام تعطیلات ازش استفاده بکنه وگرنه بدردش نمیخوره همان بهتر که بسوزه.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر