بازدید 7455

سامانه بارشی وارد کشور می‌شود

کد خبر: ۶۷۷۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲ 17 March 2017
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه جدید بارشی به کشور خبر داد و گفت: این سامانه بارشی در روزهای شنبه و یکشنبه نیمه غربی کشور را در برمی‌گیرد.
به گزارش پویا، احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: سامانه بارشی که روز گذشته وارد کشورمان شده امروز نیز در برخی نقاط شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های البرز، زاگرس مرکزی و جنوبی، جنوب و جنوب شرق کشور به فعالیت ادامه می‌دهد و موجب بروز بارش باران خواهد شد.

وی ادامه داد: این سامانه بارشی همچنین موجب ایجاد وزش باد و رعدوبرق به‌صورت پراکنده برای شمال شرق و شرق کشور خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی جدید در روز شنبه خبر داد و گفت: این سامانه بارشی از صبح روز شنبه وارد شمال غرب کشور خواهد شد و به تدریج نیمه غربی را در برمی‌گیرد.

وظیفه تصریح کرد: ورود این سامانه بارشی باعث خواهد شد تا نیمه غربی کشور در روزهای شنبه و یکشنبه دچار بارشهای باران، رعدوبرق و وزش باد شدید شود.

وی ادامه داد: این سامانه بارشی در مناطق مرتفع و کوهستانی باعث بارش برف و در برخی نقاط بارش تگرگ خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه امروز توده‌ گردوخاک  از روی عراق و شمال عربستان وارد کشورمان شده است، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌کنیم طی ساعتهای آینده  برخی نقاط جنوب، جنوب غرب وغرب دچار گردوغبار و کاهش کیفیت هوا می شوند.

وظیفه تصریح کرد: همچنین در نیمه شرقی کشور نیز به علت وزش باد نسبتاً شدید در برخی نقاط گردوخاک رخ می‌دهد.

وی ارومیه با سه درجه زیر صفر را سردترین و اهواز با 29 درجه بالای صفر را گرمترین نقاط کشور دانست و تصریح کرد: دمای هوای تهران نیز امروز به 16 درجه بالای صفر رسید که فردا شاهد افزایش دو درجه‌ای آن در گرمترین لحظات خواهیم بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر