بازدید 3609

جبهه نیروهای انقلاب بعد از انتخابات تمام نمی‌شود

کد خبر: ۶۷۷۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 16 March 2017
حاج‌بابایی گفت که کار جبهه مردمی نیروهای انقلاب بعد از انتخابات ۹۶ تمام نخواهد شد.

به گزارش تسنیم، حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت وحدت نیروهای انقلابی و نقش جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در این امر، اظهار داشت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی آغاز بسیار خوبی داشته و امیدوارم این آغاز بدون اشتباه جلو رود.

وی گفت: حرکت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از ماه‌ها قبل در کشور آغاز شده و دلیل شکل‌گیری این جبهه وجود دغدغه نسبت به روند موجود در کشور است.

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یکی از اهداف این جبهه مبارزه با مشکلات اقتصادی، حقوق‌های نجومی و مفاسد اقتصادی است.

حاجی‌بابایی تصریح کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یک حرکت عمومی و گسترده است و این جبهه فقط به ایام انتخابات ختم نخواهد شد، بلکه در جهت پیگیری روحیه انقلابی تشکیل شده است.

وی به سابقه اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب افراد با سابقه‌ای هستند که دغدغه اصلی آنها تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

رئیس جبهه یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی در پایان ابراز امیداوری کرد که جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی پاسخ کارآمدی به مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی می‌دهد.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر