بازدید 2914

ایندیپندنت: با ترامپ، بحران اقتصادی در راه است

روزنامه ایندیپندنت در گزارشی به بررسی اوضاع اقتصادی آمریکا بعد از روی کار آمدن دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید این کشور پرداخت و از بحران اقتصادی قریب الوقوع در این کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۷۷۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵ 16 March 2017
راشل ریورز در گزارش خود در روزنامه ایندیپندنت، به پیش بینی "نوام چامسکی" زبان شناس و مورخ آمریکایی اشاره کرد که گفته است دولت دونالد ترامپ بحران مالی جدیدی را به همراه خواهد آورد.

این نویسنده تصریح کرد: نوام چامسکی گفت که اظهارات دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا باعث رونق اقتصادی شد اما این رونق، بزودی به خط پایان نزدیک می شود چرا که بحران اقتصادی و مالی جدیدی در افق هویدا است.

ویورز به نقل از چامسکی افزود: دولت دونالد ترامپ اساسا متشکل از کسانی است که وابسته به گروه میلیادرها و مدیران شرکتها و موسسات مالی می باشند؛ به گونه ای که استیو مونشن وزیر خزانه داری و گری کوهین مدیر نهاد ملی اقتصاد آمریکا از بانک گولدمن ساکس به تیم ترامپ ملحق شده اند.

این نویسنده به نقل از چامسکی نوشت: سرمایه گذاران درپی پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات شادمان شدند زیرا پیش بینی می کردند که تصمیمات ترامپ درآمدهای بیشتر برای آنها به همراه داشته باشد و این مسئله عملا روی داد ولی این وضعیت، بحران مالی دیگری را به همراه خواهد داشت که سرمایه گذاران را نگران نخواهد کرد زیرا عواقب آن را مالیات دهندگان آمریکایی تحمل خواهند کرد.

منبع: العالم

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان