بازدید 3450
امیرعابدینی رئیس کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال اعلام کرد

حامی تیم ملی(9090) برخلاف اسپانسرلیگ،به تعهداتش عمل کرد

در بخش اسپانسر تبلیغات محیطی سازمان لیگ آنها بدحسابی کردند. با این حال از ۵۰ میلیارد تومان، ۳۰ میلیارد پرداخت شده و ۲۰ میلیارد دیگر باقی مانده. ازپارسال هم بدهی دارند اما اسپانسر تیم ملی که سامانه 9090 است عملکرد بسیار خوبی داشته است.
کد خبر: ۶۷۷۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۵ 16 March 2017
در حالیکه طی چندسال اخیر به طور مداوم از بدقولی یا بدهی و عقب ماندگی اسپانسرهای لیگ برتر فوتبال شنیده ایم، رئیس کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال می گوید: 9090 سامانه حامی تیم ملی به تعهداتش به طور کامل عمل کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، امیر عابدینی رئیس کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال در رابطه اسپانسرهای فوتبال تصریج کرد: ما دو اسپانسر داشتیم؛ در بخش اسپانسر تبلیغات محیطی سازمان لیگ آنها بدحسابی کردند. با این حال از ۵۰ میلیارد تومان، ۳۰ میلیارد پرداخت شده و ۲۰ میلیارد دیگر باقی مانده است. از پارسال هم قسمت دیگری از قرارداد اسپانسر تبلیغات محیطی با سازمان لیگ باقی مانده است.

عابدینی با اشاره به اسپانسری که حامی فدراسیون فوتبال و تیم ملی ایران است گفت: اسپانسر تیم ملی که سامان 9090 است عملکرد بسیار خوبی داشته و با استناد به قراردادی که داشته تاکنون به ۹۰ درصد از تعهدات خود عمل کرده است. به خاطر همین متعهد بودن اسپانسر، تیم ملی از نظر مالی شرایط خوبی دارد و مشکلی در این زمینه با اسپانسر حامی فدراسیون و تیم ملی نداریم. 

عابدینی در مورد مشکلی که فدراسیون با اسپانسر البسه تیم ملی داشت، ادامه داد: ما چند دعوا در این بخش داریم که علاوه بر بحث اسپانسرینگ تبلیغات محیطی با شرکت جیووا دچار چالش شده ایم و جلو می رویم تا یکی یکی این مسائل را حل کنیم.

وی در پایان در مورد جلسه ای که با مسئولان صدا و سیما در خصوص مشکل حق پخش محتوایی برگزار شد، تصریح کرد: ما جلسه را در زمینه بحث محتوایی برگزار کردیم و در این جلسه تاج، طاهری، آجرلو و افتخاری حضور داشتند. در این جلسه کمیته راهبردی تشکیل شد که قرار است ظرف دو ماه آینده در بخش محتوایی به تعاملاتی برسیم چرا که تا الان قرانی از این بخش به جیب فوتبال نرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار