بازدید 5169
گزارش

اختلاف جدید تاج و کی‌روش؛ اخراج دستیاران ایرانی

کی‌روش به‌صورت محترمانه دستیاران ایرانی خود را از تیم ملی اخراج کرده، در حالی که حتی در قرارداد او با فدراسیون فوتبال آمده که باید از دستیاران ایرانی در کادر خود بهره ببرد. جرم آنها نیز این است که فدراسیون فوتبال دستمزدشان را پرداخت نکرده
کد خبر: ۶۷۷۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱ 16 March 2017
سرمربی پرتغالی تیم ملی دستیاران ایرانی خود را نمی‌خواهد و قرار است در خصوص ادامه حضور آنها در تیم ملی تصمیم‌گیری شود.

به گزارش تابناک ورزشی، با اینکه خیلی از اختلافات در تیم ملی که مهم‌ترین آن موضوع دعوت یا عدم‌ دعوت بازیکنان پرسپولیس بود، تمام شده اما هنوز یک موضوع ادامه دارد، موضوعی مربوط به دستیاران ایرانی تیم ملی که از اردوی دوبی کنار گذاشته شدند و هنوز حتی نتوانسته‌اند نزدیک تیم ملی شوند. 

جواد نکونام، مارکار آقاجانیان و مهرداد خانبان عضو کادرفنی و آرین قاسمی، مترجم کی‌روش جزو این نفرات هستند، حتی شنیده می‌شود برخی دیگر از عوامل اجرایی تیم ملی و حتی مدیر رسانه‌ای این تیم که ایرانی هستند، دیگر در کادر کی‌روش جایی نخواهند داشت.

ماجرا از این قرار بود که کی‌روش در اردوی دوبی متوجه شد دستیارانش حقوقی از فدراسیون فوتبال دریافت نکرده‌اند. دیپورت دستیاران ایرانی که البته نیمه‌تمام ماند، نخستین واکنش سرمربی پرتغالی تیم ملی به این مسئله بود تا به‌نوعی همه را از این اتفاق شگفت‌زده کند، با این حال کی‌روش در نشست خبری هم به‌صورت رسمی اعلام کرد نیازی به برخی دستیاران خود ندارد و هرچند اسمی از آنها نبرد، اما مشخص بود که منظورش دستیاران ایرانی‌اش است. استفاده نکردن از دستیاران ایرانی به جایی رسید که در غیاب کی‌روش، هیچ‌کدام از دستیاران او حتی بازی‌های لیگ را هم از نزدیک تماشا نکردند تا عملاً مشخص شود که سرمربی تیم ملی علاقه‌ای به ادامه همکاری به آنها ندارد.

با این حال تاج مخالف این تصمیم کی‌روش است. تسنیم مدعی شده که رئیس فدراسیون فوتبال به همین دلیل در حال کلنجار رفتن با سرمربی تیم ملی است تا این موضوع را بدون جاروجنجال به پایان ببرد. در آستانه دور جدید تمرینات تیم ملی که 19 بازیکن به اردوی آن دعوت شده‌اند، هیچ برنامه‌ای به دستیاران ایرانی اعلام نشده و آنها بلاتکلیف هستند، ازهمین‌رو تاج قرار است پس از بازگشت کی‌روش به ایران با او جلسه‌ای فوری ترتیب بدهد تا در خصوص دستیاران ایرانی تصمیم‌گیری شود.

کی‌روش به‌صورت محترمانه دستیاران ایرانی خود را از تیم ملی اخراج کرده، در حالی که حتی در قرارداد او با فدراسیون فوتبال آمده که باید از دستیاران ایرانی در کادر خود بهره ببرد. جرم آنها نیز این است که فدراسیون فوتبال دستمزدشان را پرداخت نکرده، اما این در حالی است که اوسیانو کروز و دن گاسپار هم مانند دستیاران ایرانی حقوق معوقه داشتند و این تبعیض رفتاری کی‌روش نشان می‌دهد که مشکل او چیز دیگری است، به این دلیل که معنا ندارد هیچ‌کدام از دستیاران حقوقی دریافت نکنند، اما فقط دستیاران ایرانی به این دلیل از کادر فنی کنار گذاشته شوند. 

کی‌روش در این خصوص کوتاه نمی‌آید، اما تاج در تلاش است این مشکل را هم مانند موضوع عدم‌دعوت از پرسپولیسی‌ها به تیم ملی حل کند و باید دید در این راه چقدر موفق است. رئیس فدراسیون فقط 24 ساعت برای راضی کردن کی‌روش فرصت دارد، چون ساعت 18 روز پنجشنبه اردوی تیم ملی با حضور 19 بازیکن و بدون دستیاران ایرانی آغاز خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان