بازدید 5733

جنگ خیابانی در محله‌های موصل

کد خبر: ۶۷۷۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰ 15 March 2017
نیروهای عراقی در بخش غربی موصل از صبح امروز پیشروی هرچند آهسته خود را به سمت مناطق هدف در پیش گرفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس، نیروهای عراقی از صبح امروز جنگ خیابانی خود با تروریست‌های داعش را از سر گرفته و توانستند پل «العتیق» را آزاد کرده و در چندین منطقه پیشروی داشته باشند.

بنا بر اعلام منابع خبری عراقی، عملیات آزادسازی پل «العتیق» را آغاز کرده و ظهر امروز توانستند این پل مهم را به کنترل خود در آورند. با آزادسازی این پل پیشروی به سوی منطقه «رأس الخور» آسان‌تر صورت می‌گیرد.

نیروی هوایی عراق نیز مواضع داعش در منطقه «باب الطوب» را بمباران کرده است. درگیری نیروهای عراقی با تروریست‌های داعش در این منطقه وارد سومین روز خود شده است و تروریست‌ها بشدت مقاومت می‌کنند. منبع میدانی نیز گفته‌اند که روند خروج غیر نظامیان از منطقه با شدت گرفتن درگیری‌ها متوقف شده است. همچنین «عبدالرحمن الانصاری» از فرماندهان داعش نیز به دست نیروهای پلیس فدرال عراق در این منطقه، از پا در آمده است.

اما در منطقه «باب الجدید» پلیس فدرال عراق اعلام کرده است که لشگر پنجم و ششم این نیروی فدرال به سمت اهداف خود در منطقه «باب البیض» حرکت رو به جلویی دارند. این نیروها همچنین با مسجد جامع فقط 800 متر فاصله دارند.

روزنامه ایندپندنت نیز به نقل از فرماندهان میدانی اعلام کرده است که از ابتدای آغاز عملیات آزادسازی غرب موصل تا کنون 600 تروریست‌داعشی کشته شده‌اند. تروریست ها عمده مقاومت خود را بر روی خودروهای انتحاری و در برخی مناطق تک تیزاندازها متمرکز کرده‌اند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر