بازدید 3734

ستاره پیشین رئال مادرید در راه نوکمپ

آنخل دی‌ماریا که در دو دیدار اخیر پاری‌سن‌ژرمن برابر بارسلونا در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با حرکات خود نشان داد که به عنوان یک رئالی‌ سابق هنوز هم با بارسایی‌ها کُری دارد، مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار گرفته است.
کد خبر: ۶۷۷۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵ 15 March 2017
بر اساس گزارش یک نشریه فرانسوی، سران باشگاه بارسلونا با هافبک آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن مذاکرات خود را آغاز کرده‌اند.
 
به گزارش تابناک ورزشی، آنخل دی‌ماریا که در دو دیدار اخیر پاری‌سن‌ژرمن برابر بارسلونا در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با حرکات خود نشان داد که به عنوان یک رئالی‌ سابق هنوز هم با بارسایی‌ها کُری دارد، مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار گرفته است.
ستاره پیشین رئال مادرید در راه نوکمپ
روزنامه ورزشی «10 اسپورت» فرانسه با انتشار گزارشی مدعی شد که سران باشگاه بارسلونا در هر حاشیه دو بازی رفت و برگشت مذاکراتی با آنخل دی‌ماریا داشته‌اند تا او را برای بازگشت به فوتبال اسپانیا متقاعد کنند. این تماس‌ها حتی پس از بازی هفته گذشته دو تیم ادامه داشته و سران باشگاه بارسلونا سعی در گرفتن پاسخ مثبت از این هافبک آرژانتینی داشته‌اند.
 
بر اساس این گزارش بارسا نسبت به جذب دی‌ماریا علاقه‌مند است، اما نمی‌خواهد تا مقاطع پایانی فصل پیشنهاد رسمی‌اش را ارائه بدهد.
 
به هر حال اگر این انتقال عملی شود، هافبک پیشین رئال‌ مادرید در بارسلونا تحت حمایت کامل لیونل مسی، هموطن سرشناس خود خواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی