بازدید 12715

کشف انبار دنبه، چربی و ضایعات دامی در شهرری

انبار 10 تنی فرآوردهای خام دامی غیر مجاز در بخش کهریزک شهرستان ری کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۶۷۷۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹ 14 March 2017
انبار 10 تنی فرآوردهای خام دامی غیر مجاز در بخش کهریزک شهرستان ری کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری با اشاره به  کشف انبار 10 تنی  توزیع فرآوردهای خام دامی غیر مجاز در روستای قلعه شیخ بخش کهریزک گفت : بر اساس گزارشهای واصله به اداره دامپزشکی  مبنی بر وجود انبار توزیع فرآوردهای خام دامی غیر مجاز مانند دنبه  دل و جگر و چربی و ضایعات  دامی  پس از تکمیل تحقیقات و با همکاری شبکه بهداشت و درمان  اقدام به ورود  و کشف و ضبط یک انبار بسته بندی و توزیع  گردید.

محمد تاویلی گفت : با ورود به این انبار مشاهده شد افرادی  سودجو  فرآوردهای خام دامی غیر مجاز  مانند دنبه  دل و جگر و چربی فاسد  و ضایعات  دامی را در یک سردخانه غیربهداشتی در فضایی کاملا آلوده  بسته بندی   و آماده ارسال به بازار مصرف  می کردند.

وی با بیان اینکه این محموله 10 تنی ضبط و  جهت نمونه برداری و آزمایش به یک واحد تحت نظارت سازمان دامپزشکی ارسال می شود افزود : این محموله  برای  شناسایی نوع این گوشت ها  مورد بررسی دقیق قرار خواهد گرفت  و پس از اخذ حکم قضایی معدوم خواهد شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری به تشدید نظارت و بازرسی توسط نهادهای مسول در بحث امنیت غذایی شهروندان بویژه در ایام نوروز اشاره کرد و گفت : تاکنون  یک فرد در جریان کشف این انبار غیر مجاز دستگیرشده که  با همکاری دستگاه قضایی به اشد مجازات محکوم خواهد شد.

تاویلی همچنین از شهروندان درخواست کرد با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و افزایش تقاضا  در بازار  فرآوردهای خام دامی  مانند گوشت و مرغ و ماهی از فرآوردهای خام دامی شناسنامه دار و دارای پروانه تحت نظارت سازمان دامپزشکی و بهداشت و درمان استفاده کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر