بازدید 3267

تاج:لیست کی‌روش براساس بازی‌های لیگ وباشگاه‌های آسیاخواهدبود

مهدی تاج در آخرین جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به شرایط مطلوب حاکم بر تیم ملی قبل از بازی با قطر گفت: سرمربی تیم ملی با توجه به شرایط مطلوب تیم ملی تمام بازیهای لیگ و باشگاههای آسیا را تا آخرین روز زیر نظر داشته و لیست خود را برهمین اساس اعلام خواهد کرد.
کد خبر: ۶۷۷۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹ 14 March 2017
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: همکاری خوبی در این فصل بین رئیس کمیته داوران و دپارتمان داوری وجود دارد.

به گزارش تابناک ورزشی،مهدی تاج در آخرین جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به شرایط مطلوب حاکم بر تیم ملی قبل از بازی با قطر گفت: سرمربی تیم ملی با توجه به شرایط مطلوب تیم ملی تمام بازیهای لیگ و باشگاههای آسیا را تا آخرین روز زیر نظر داشته و لیست خود را برهمین اساس اعلام خواهد کرد.

وی در ادامه بیان کرد: سال 95 سال همراه با موفقیت برای تیم های ملی در همه رده ها بود و کسب مجوز حضور در جام جهانی برای جوانان، نوجوانان و راهیابی تیم ملی فوتبال ساحلی به جام جهانی باهاما با کسب قهرمانی آسیا، کسب موفقیت فوتسال و عنوان سومی جهان و دیگر موفقیت ها حاصل تلاش کار گروهی هیات رئیسه، کمیته ها ، دپارتمان و عوامل اجرایی فدراسیون بوده است.
تاج:لیست کی‌روش براساس بازی‌های لیگ وباشگاه‌های آسیاخواهدبود
رئیس فدراسیون به برگزاری لیگ های موفق در سال 95 اشاره کرد و گفت: برگزاری لیگ های مختلف با کیفیت، نظم، مدیریت مطلوب فوتسال، بانوان و ساحلی برگزار شد که باید از عوامل اجرایی لیگ ها و کمیته های مربوطه تقدیر و تشکر کرد.

تاج به تلاش کمیته داوری در جوانگرایی اشاره کرد و گفت: همکاری خوبی در این فصل بین رئیس کمیته داوران و دپارتمان داوری وجود دارد و با توجه به کردن به آموزش، ضابطه مند شدن در جوانگرایی در بخش داوری کار خوبی آغاز شده است و باید بر افزایش توجهات و دقت نظر خود را افزایش دهند.

وی در پایان اظهار داشت: در هیات های استانی در سال جاری انتخابات خوبی برگزار کرده و برهمین اساس نیز به روسای هیات هم تاکید داشته ایم در کادر اجرایی و عوامل اجرایی خود به جوانگرایی توجه و برنامه های خود را بازنگری کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار