بازدید 2546

واکنش سازمان لیگ به جنجال ودرگیری درداربی مازندران

کد خبر: ۶۷۷۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵ 14 March 2017
مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ یک می‌گوید رای کمیته انضباطی مشخص کننده نتیجه نهایی داربی مازندران است.
 
به گزارش تابناک ورزشی،فریبرز محمودزاده،درباره اتفاقات روز گذشته داربی مازندران بین دو تیم خونه به خونه بابل و نساجی قائمشهر اظهار کرد: گزارش ناظر بازی و داوری و مسئول برقراری امنیت ورزشگاه به ما رسیده و ما آن‌ها را صورت جلسه کرده‌ایم و به کمیته انضباطی تحویل دادیم. در تماس تلفنی‌ای که با حسن زاده داشتم، او هم قول مساعد داد که به خاطر اهمیت موضوع در اسرع وقت رای این دیدار را صادر کند.
 
مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ یک در پاسخ به این سوال که از نظر او چه کسی در این ماجرا مقصر بوده است؟ گفت: با توجه به اینکه این موضوع جنبه حقوقی دارد بهتر است من اظهار نظری نکنم تا قاضیان با آرامش رای خود را صدر کنند.
واکنش سازمان لیگ به جنجال ودرگیری درداربی مازندران
او در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا از این پس دیدارهای خونه به خونه بابل در ورزشگاه هفتم تیر برگزار می‌شود یا نه؟ بیان کرد: ما منتظر این هستیم که رای کمیته انضباطی صادر شود. همچنین در نامه‌ای که دیروز بهاروند به هیئت فوتبال مازندران ارسال کرد، قرار شد آن‌ها گزارش کارشناسی خودشان را هم به ما ارسال کنند. در نهایت ما با توجه به رای کمیته انضباطی، گزارش هیئت فوتبال و نیروهای امنیتی، برای برگزاری مجدد دیدار در ورزشگاه هفتم تیر بابل تصمیم گیری کنیم.
 
محمود زاده در ادامه درباره استفاده از گاز فلفل توسط نیروهای امنیتی در دیدار دیروز و نتیجه نهایی این دیدار با توجه به نیمه کاره ماندن آن، گفت: استفاده یا عدم استفاده از گاز فلفل در گزارش ناظر نیامده است. این مسئله‌ای است که در گزارش هیئت فوتبال مازندران مشخص می‌شود. همچنین نتیجه این دیدار هم توسط کمیته انضباطی مشخص می‌شود.
او در پایان خاطرنشان کرد: ما به عنوان مسئول برگزاری مسابقه‌های لیگ یک، همه را به آرامش دعوت می‌کنیم تا دیگر از این دست اتفاق‌ها رخ ندهد
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر