بازدید 3472

توضیح منصوریان درباره اسپانسرهای پنهان استقلال

خیلی مشکل داریم از حق دوست گرفته، برزای، فرشید اسماعیلی تا ... اینجا اگر پای فرشید اسماعیلی طوری شود هیچ کس نیست که بیاید جواب بدهد، جوان هایمان فقط تکیه کردند به مجموعه داخل تیم ولی از دو، سه دوستی که گفته اند اسمشان را نیاورم کمک مالی و جانبی به ما می دهند که تشکر می کنم و یک تشکر ویژه از خانواده شفیع زاده می کنم که در روزهای سخت دست من را گرفتند و رهایم نکردند. باید اطرافمان را نگاه کنیم تا آسیبی به کسی نرسد.
کد خبر: ۶۷۷۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵ 14 March 2017
علیرضا منصوریان سرمربی استقلال می گوید که جوان های تیم به مجموعه داخلی تیم تکیه کرده اند ولی کمک ها از بیرون می رسد.
 
به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا منصوریان در میکسذون ورزشگاه آزادی در مورد حق دوست گفت: او از پسر من 2 سال بزرگتر است و حکم پسر من را دارد، من صبر کسی را نمی کنم و صبر جوان هایم را می کنم و افتخار می کنم اگر لازم باشد به بازیکنم مثل پسرم یا برادرم کمک کنم .
توضیح منصوریان درباره اسپانسرهای پنهان استقلال 
وی ادامه می دهد: خیلی مشکل داریم از حق دوست گرفته، برزای، فرشید اسماعیلی تا ... اینجا اگر پای فرشید اسماعیلی طوری شود هیچ کس نیست که بیاید جواب بدهد، جوان هایمان فقط تکیه کردند به مجموعه داخل تیم ولی از دو، سه دوستی که گفته اند اسمشان را نیاورم کمک مالی و جانبی به ما می دهند که تشکر می کنم و یک تشکر ویژه از  خانواده شفیع زاده می کنم که در روزهای سخت دست من را گرفتند و رهایم نکردند. باید اطرافمان را نگاه کنیم تا آسیبی به کسی نرسد.
 
منصوریان در مورد اینکه از اعضای هیئت مدیره ذوب اهن کسی را می شناسد عنوان کرد: من فقط سعید آذری را می شناسم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار