بازدید 4842

افشاگری های رحمتی آغاز شد

کاپیتان تیم استقلال گفت:اعضای هیات مدیره دنبال همه چیز هستند جز موفقیت استقلال. مهدی رحمتی پس از بازی تیمش مقابل لوکوموتیو اظهار داشت: خداراشکر که توانستیم هوادارانی که زیر باران آمده بودند را خوشحال کردیم. یک پیروزی خوب به دست آوردیم. تیم لوکوموتیو تیم خیلی خوبی بود.
کد خبر: ۶۷۷۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰ 14 March 2017
 کاپیتان تیم استقلال گفت:اعضای هیات مدیره دنبال همه چیز هستند جز موفقیت استقلال.  
 
به گزارش تابناک ورزشی، مهدی رحمتی پس از بازی تیمش مقابل لوکوموتیو اظهار داشت: خداراشکر که توانستیم هوادارانی که زیر باران آمده بودند را خوشحال کردیم. یک پیروزی خوب به دست آوردیم. تیم لوکوموتیو تیم خیلی خوبی بود.
 
وی درباره داوری گفت: داوری خوب بود و مشکلی نداشت.
 
رحمتی درباره افشاگری بیان داشت: هر وقت صلاح بدانم صحبت می کنم . خودم اختیار خودم را دارم. ما تیم جوانی داریم و میانگین سنی شان پایین است و این موضوع همه بازیکنان را  به جز من و خسرو و پادووانی شامل می شود.
 
وی ادامه داد:یکسری مشکلات در تیم ما هست.فقط بحث ما مالی نیست ما باید یک مجموعه باشیم بازیکنان و کادر فنی پشت سر  هم هستند که مردم را خوشحال کنندو شما می بینید اعضای هیات مدیره دنبال همه چیز هستند جز موفقیت استقلال.  یکی با شماره‌های ناشناس به بازیکنان زنگ می‌زند و می‌گوید که من متصل به فلان ارگانم.آن یکی دنبال این است که پسرش را شاغل کند. اعضای هیات مدیره وظیفه شان چیست؟ نه زمین خوب داریم . 6،7 ماه است به  جوانان ما پول ندادند.
افشاگری های رحمتی آغاز شد 
وی گفت: من یک چیزهایی گفتم که دوستان بدانند ما می فهمیم و سرشان در برف نکنند. من رحمتی ، خسرو ، امید و کاوه مشکلی نداریم و شب عیدی با 5 میلیون 10 میلیون قرض می کنیم و می گذرانیم امابازیکنی که می خواهد برود پیش خانواده اش نباید سوغاتی ببرد. ما مشکل مالی نداریم هیچ موقع نبوده که تمرین استقلال 5 روز تعطیل شوداما امسال شد. جلسه هیات مدیره برگزار شده است و خروجی اش این بوده است که یکی را بیاورند و در باشگاه شاغل کنند.  
 
افتخاری درباره اینکه زمانی صحت مدرک منتشرشده او را زیر سوال برده بود بیان داشت: من مدرکی که منتشر کردم از  حسابداری باشگاه بود. اگر آقایان خلاف این را می گویند پس حسابداری خودشان مشکل دارند از آقای افتخاری می خواهم تمام پرداختی ها به همه اعضای تیم را منتشر کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل