بازدید 3782

ریزگردها 4 پرواز فرودگاه آبادان را لغو کرد

در پی وقوع پدیده ریزگردها در استان خوزستان که این میزان در برخی ساعات در آبادان و خرمشهر به 22 برابر حد مجاز رسید، چهار پرواز دوشنبه فرودگاه بین المللی آبادان لغو شد.
کد خبر: ۶۷۶۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰ 13 March 2017
در پی وقوع پدیده ریزگردها در استان خوزستان که این میزان در برخی ساعات در آبادان و خرمشهر به 22 برابر حد مجاز رسید، چهار پرواز دوشنبه فرودگاه بین المللی آبادان لغو شد.

رئیس ایستگاه هواپیمایی آسمان شامگاه دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا گفت: پرواز تهران - آبادان شرکت هواپیمایی آسمان با شماره 860 که قرار بود ساعت 15:40 دقیقه انجام شود و همچنین پرواز آبادان به تهران با شماره پرواز 861 که قرار بود ساعت 17:35 دقیقه از آبادان به تهران انجام شود به دلیل غلظت بالای ریزگردها لغو شد.

محمدجواد بچاری افزود: همچنین پرواز شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر شیراز - آبادان با شماره پرواز 3869 که قرار بود 17:50 انجام شود و همچنین پرواز آبادان به اصفهان با شماره پرواز 3870 که قرار بود ساعت 20:18 دقیقه انجام شود نیز لغو شد.

رئیس ایستگاه شرگت هواپیمایی آسمان در آبادان گفت:با وجود نصب سامانه هدایت هواپیما (آی - ال - اس) در فرودگاه آبادان، به دلیل اینکه حداقل دید برای پرواز 1200 متر است و شعاع دید افقی در فرودگاه آبادان به کمتر از 800 متر رسید، برخی پروازهای دوشنبه فرودگاه آبادان لغو شد.

بچاری با اشاره به لغو سفر تیم های ملی کشتی فرنگی ایران، روسیه و آذربایجان به آبادان گفت: این سه تیم در پرواز تهران به آبادان بودند که به غلظت بالای ریزگردها و لغو پروازها، این پرواز انجام نشد و با موافقت شرکت هواپیمایی آسمان ساعت 23 پرواز فوق العاده ای برای اعزام این تیم ها به آبادان در نظر گرفته شد.

میزان گرد و غبار در ساعت 19 مورخ 23 اسفندماه 1395 شهرهای آبادان و خرمشهر سه هزار و 441 میکروگرم بر متر مکعب معادل 22 برابر حد مجاز رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار