بازدید 15178
۱

واکنش تاج به نامه کسر شش امتیاز از پرسپولیس

کد خبر: ۶۷۶۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹ 13 March 2017
تاج رئیس فدراسیون فوتبال در گفت و گویی بلند درباره وضعیت تیم های باشگاهی، لیگ ایران، تیم ملی و پرونده های تیم های ایرانی در فیفا صحبت کرد که خلاصه آن را مرور می کنیم.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی تاج در گفت و گویی رادیویی گفت پرسپولیس، تراکتورسازی، پدیده و سیاه جامگان پرونده هایی در فیفا دارند. اگر ما می خواستیم استاندارد بین المللی را در ایران رعایت کنیم، با باشگاه های خودمان سازگار نبود. ما یک مهلت 4 ساله گذاشته ایم که بدهی های داخلی حل شود. پرونده های ما در فیفا 51 مورد بوده که اکنون به عدد 20 رسیده است. تیم استقلال تمام پرونده هایش را حل کرده است، پرسپولیس، تراکتورسازی، پدیده و سیاه جامگان چند پرونده باز دارند که در حال رفع این پرونده ها هستیم.

تاج درباره ممنوعیت خرید خارجی تیم های بدهکار گفت: کمیته وضعیت بازیکنان ایجاد کرده ایم که تمام پرونده های بازیکنان در این کمیته بررسی می شود. ما دیگر به تیم هایی که پرونده در فیفا دارند حق جذب بازیکن یا مربی خارجی نمی دهیم و این را به سازمان لیگ ابلاغ کرده ام، البته تعداد این تیم ها بیشتر از 4 تیم است.ما سیستم تی ام اس داخلی ایجاد کرده ایم که اگر باشگاهی را از موضوعی ممنوع کرده ایم، کاملا بسته شود و نتواند بازیکنی را وارد سیستم کند.

رییس فدراسیون با گفتن اینکه خبر کسر 6 امتیاز پرسپولیس به او ابلاغ نشده ؛ گفت: در مورد کسر 6 امتیاز تیم پرسپولیس هیچ چیزی به ما ابلاغ نشده و پرسپولیس در حال انجام فعالیت است تا به این مسیر نرود و چنین موضعی ابلاغ نشده است. 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
به کوری چشم ششتقلالیها امتیاز کم نمیشه ولی اگه کم بشه هم زیر پرسپولیسن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر