بازدید 3966
بارشهای پراکنده باران در تهران

۱۶ استان کشور زیر رگبار باران بهاری

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه سامانه جدید بارشی از امروز وارد کشور شده است، گفت: این سامانه بارشی طی ۲۴ ساعت آینده ۱۶ استان کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
کد خبر: ۶۷۶۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱ 13 March 2017
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه سامانه جدید بارشی از امروز وارد کشور شده است، گفت: این سامانه بارشی طی ۲۴ ساعت آینده ۱۶ استان کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران پویا درباره آخرین وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: امروز سامانه جدیدی از سمت غرب وارد کشورمان شده که ابتدا بخشهایی از جنوب غرب، غرب، دامنه‌های زاگرس را تحت تاثیر قرار داده است.

وی ادامه داد: این سامانه بارشی به‌تدریج در شمال غرب، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز فعال خواهد شد که پیامدهای آن افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید، بارش باران، رعدوبرق، تگرگ و در مناطق مرتفع و کوهستانی برف خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: عمده فعالیت این سامانه بارشی روز سه‌شنبه در شمال، شمال شرق و قسمتهایی از شرق کشور به‌وقوع می‌پیوندد.

به گفته وظیفه، این سامانه بارشی تا اواسط وقت روز چهارشنبه اکثر نقاط کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد و رفته رفته در اواخر وقت از شرق خارج خواهد شد.

وی ادامه داد: شدت بارشهای ناشی از این سامانه بارشی امروز تا اواخر وقت در کردستان، کرمانشاه، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، زنجان، مرکزی، همدان، جنوب آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی، شمال و شرق خوزستان، شمال ایلام و ارتفاعات البرز مرکزی خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: شدت بارش در روز سه شنبه بر روی خراسان شمالی، خراسان رضوی و شمال سمنان خواهد بود.

وظیفه افزود: امروز عصر با توجه به وزش باد شدید و تشکیل توده گردوخاک روی کشور عراق، برخی از مناطق جنوب غرب، جنوب و پاره‌ای نقاط غرب کشورمان دچار گردوغبار خواهند شد و این وضعیت تا 24 ساعت آینده ادامه می‌یابد.

وی تصریح کرد: سه‌شنبه و چهارشنبه در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و هرمزگان نیز وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور شهرکرد با 9 درجه بالای صفر را سردترین و بوشهر با 26 درجه بالای صفر را گرم‌ترین نقاط کشور دانست و گفت:‌ دمای هوای امروز تهران به 15 درجه بالای صفر رسید و ساکنان پایتخت در اواخر وقت امروز آسمانی ابری و بارشهای پراکنده باران را تجربه می‌کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر