بازدید 2916

دست‌نشان: هرچه بود بین هواداران نساجی و پلیس بود

کد خبر: ۶۷۶۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳ 13 March 2017
سرمربی تیم خونه‌به‌خونه گفت: عواملی در دیدار خونه‌به‌خونه و نساجی بودند که باعث شدند درگیری بین هواداران و نیروی انتظامی به وجود بیاید.

به گزارش تابناک ورزشی، نادر دست‌نشان در خصوص حواشی دیدار دو تیم خونه‌به‌خونه بابل- نساجی قائمشهر اظهار داشت: تیم ما در رختکن بود و نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاد. دو تیم در نیمه اول فوتبال خوبی انجام دادند. بچه‌های ما خیلی عالی بازی کردند و خیلی بالاتر از حریف بودیم. هیچ کدام از دو تیم درون زمین به دنبال حاشیه نبودند و فوتبال خودشان را بازی می‌کردند.
 نمی‌دانم بین نیمه چه اتفاقی بین هواداران نساجی و نیروی انتظامی افتاد که منجر به بروز این حواشی شد.هر اتفاقی افتاد بین هواداران نساجی و نیروی انتظامی بود.

سرمربی تیم خونه‌به‌خونه که خودش بزرگترین اسطوره تاریخ نساجی محسوب می شود، در خصوص اینکه گفته می‌شود دو تن از بازیکنان نساجی در این درگیری‌ها آسیب دیده‌اند تصریح کرد: هیچ یک از بازیکنان آسیب ندیدند. زینال خیری و میلاد نوری بازیکنان نساجی در جریان بازی آسیب دیدند و هیچ ارتباطی به درگیری هواداران نداشت.

دست‌نشان ادامه داد: عواملی بودند که باعث شدند این درگیری‌ها به وجود بیاید. فعلا صحبتی نمی‌کنم و منتظر گزارش ناظر بازی و داور مسابقه هستم تا ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل