بازدید 3541

قهرمان لیگ برتر هندبال هفته آخر تغییر کرد

در سایر دیدارها تیم نفت و گاز گچساران نیز با غلبه بر هپکوی اراک نایب قهرمان شد و تیم سپاهان اصفهان در کرمان با پیروزی بر مس عنوان سومی را از آن خود کرد.این در حالی بود که هر سه تیم اول تا سوم در روز پایانی شانس قهرمانی داشتند.
کد خبر: ۶۷۶۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳ 13 March 2017
نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال مردان با قهرمانی شهرداری کاشان به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان جمعه 21 آبان با حضور 10 تیم آغاز شد و عصر امروز (دوشنبه) با قهرمان شهرداری کاشان به پایان رسید.

تیم شهرداری کاشان موفق شد با غلبه بر مهمانش هیات هندبال مرودشت عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کند. شهرداری این دیدار را با حساب 30 بر 29 به پایان رساند.
در سایر دیدارها تیم نفت و گاز گچساران نیز با غلبه بر هپکوی اراک نایب قهرمان شد و تیم سپاهان اصفهان در کرمان با پیروزی بر مس عنوان سومی را از آن خود کرد.این در حالی بود که هر سه تیم اول تا سوم در روز پایانی شانس قهرمانی داشتند.

جام قهرمانی مسابقات لیگ برتر با حضور علیرضا رحیمی، عباس علی اکبری و مدیران محلی به تیم شهرداری کاشان اهدا شد.

قهرمان لیگ برتر هندبال هفته آخر تغییر کرد

در این دوره از لیگ نفت و گاز گچساران تا پایان هفته سیزدهم صدر جدول را در اختیار داشت اما در پایان این هفته مس کرمان میزبان صدرنشین یعنی نفت و گاز گچساران بود و برابر این تیم با نتیجه 36 بر 30 به برتری رسید و در کاشان شاگردان علیرضا حبیبی در شهرداری 32 بر 25 برابر توسعه و عمران بافق به برتری رسید و صدر جدول را از نفت و گاز گرفتند.

در هفته چهاردهم نیز دیدار حساس نفت و گاز و شهرداری کاشان با تساوی و ادامه صدرنشینی شاگردان حبیبی به پایان رسید. هفته پانزدهم نیز با ادامه صدرنشینی شهرداری کاشان همراه بود اما هفته شانزدهم نماینده کاشان در سبزوار و در یک بازی پر حاشیه برابر بیتا شکست خورد و دوباره صدرجدول را به نفت و گاز داد تا حساسیت‌ها در هفته‌های پایانی بیش از گذشته باشد.

نفت و گاز که پس از سه هفته دوباره به صدر جدول بازگشته بود نتوانست از فرصت مناسبی که در اختیار داشت استفاده کند و با شکست برابر سپاهان بهترین موقعیت را در اختیار شهرداری کاشان قرار داد و شاگردان حبیبی نیز از لغزش این تیم استفاده کردند و با برتری برابر نیروی زمینی ارتش به یک قدمی قهرمانی رسیدند تا در هفته پایانی شانس قهرمانی در اختیار خودشان باشد.

نتایج کامل هفته پایانی لیگ برتر هندبال
بیتا سبزوار28 -نیروی زمینی 29
شهرداری کاشان30 - هیئت هندبال مرودشت 29
نفت وگاز گچساران 35-هپکو اراک 30
مس کرمان 21 - فولاد سپاهان 24
توسعه و عمران بافق - شهرداری ارومیه(برگزار نشد)


رده بندی تیم‌ها در پایان لیگ برتر هندبال
1- شهرداری کاشان 27 امتیاز
2- نفت و گاز گچساران  26 امتیاز
3- فولاد مبارکه سپاهان 25 امتیاز
4- هیات هندبال مرودشت 19 امتیاز
5- بیتا سبزوار 18 امتیاز
6- هپکو اراک 17 امتیاز
7- مس کرمان 15 امتیاز
8- نیروی زمینی ارتش 14 امتیاز
9- توسعه و عمران بافق 10 امتیاز
10- شهرداری ارومیه 7 امتیاز
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل