بازدید 3308

دیدار اعضای شورای انجمن های جانبازان با رضایی

کد خبر: ۶۷۶۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱ 13 March 2017
مدیران و نمایندگان شورای عالی انجمن های جانبازان متشکل از انجمن های جانبازی از جمله انجمن راست قامتان، انجمن جانبازان قطع نخاعی و انجمن جانبازان بصیر با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  در اين ديدار بر پیگیری اجرای قوانین مربوط به ایثارگران و جانبازان تأکید کرد و گفت: بعد از فداكاريهاي شما در حادثه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و كمك به امام و ملت ايران، برخی غصه می خورند که ای کاش،امیرالمومنین (ع) چنین یاران فداکاری را  که حضرت امام (ره) داشت در پیرامون خود داشتند. شما جانبازان یاور امام و رهبری معظم انقلاب بودید و در اقتدار ایران اسلامی نقش مهمی ایفا کرده اید.  وظیفه ما مسوولین این است که به شما خدمت کنیم.
 
دیدار اعضای شورای انجمن های جانبازان با رضایی 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در رسیدگی به امور جانبازان و پیشکسوتان نواقصي وجود دارد كه این وضعیت باید اصلاح شود. امیدوارم با همت دولت و مجلس از این وضعیت خارج شویم.

فرمانده سپاه پاسداران در پاسخ به گلایه های جانبازان حاضر در جلسه گفت: مطالبات شما به حق است و ان شا الله مسوولان به این درخواست ها توجه بیشتری خواهد کرد.

دیدار اعضای شورای عالی انجمن های جانبازان با دکتر محسن رضایی در این دیدار، نمایندگان انجمن های جانبازان، نظرات خود را پیرامون روند طولانی دائمی شدن قانون جامع ایثارگران و جانبازان و نقص های این قانون و نیز برخی مشکلات جانبازان کشور در خصوص رسیدگی به امور سلامت و درمان، بیمه، اشتغال و معیشت جانبازان مطرح کردند.
 
دیدار اعضای شورای انجمن های جانبازان با رضایی 

همچنین  یوسف مجتهد و حسین اسرافیلی به نمايندگي از انجمن هاي جانبازان  ضمن تشکر از دکتر محسن رضایی برای پیگیری امور جانبازان و ایثارگران، گزارشی از پاره ای اشکالات  موجود در روند اصلاح قانون جامع ایثارگران به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  ارائه کردند.

درپايان دكتر رضايي گفتند كه ازهرنوع حمايت در اجراي قانون جامع ايثارگران واصلاحات بعدي آن دريغ نخواهند كرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر