بازدید 8928

احداث اولین مرکز فوق تخصصی درمان سرطان برکت

کد خبر: ۶۷۶۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵ 13 March 2017
پس از امضای تفاهم نامه میان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و وزارت بهداشت در خصوص راه اندازی و تجهیز دو مرکز فوق تخصصی درمان سرطان، که طی شهریورماه امسال انجام پذیرفت، امروز دکتر محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان امام و دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی مراسم کلنگزنی به صورت رسمی آغاز عملیات احداث مرکز درمان سرطان را در محل بیمارستان امام حسین (ع) اعلام نمودند. احداث اولین مرکز فوق تخصصی درمان سرطان برکت
 
این مرکز جدید با حدود 20 هزار مترمربع و 130 تخت بستری و بخش های مختلف تشخیصی و شیمی درمانی با سرمایه گذاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تا دو سال آینده احداث و برای بهره برداری به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تحویل شود.
 
مخبر، رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خصوص جزئیات این طرح گفت: ستاد اجرای فرمان امام در طول سال ۹۵، ۱۳۵ میلیارد تومان از هزینه‌ داروی بیماران سرطانی را پرداخت کرده است. همچنین برای کمک به بیماران سرطانی نسخه ۵۰ هزار نفر از آنها را تامین کرده و در ساخت مراکز درمانی سرطان نیز کمک کرده است.
 
 وی ادامه داد: ساخت دومین مرکز جامع درمان سرطان نیز در غرب تهران به زودی آغاز می‌شود. هزینه مرکز فعلی که در بیمارستان امام حسین (ع) کلنگ خورد، حدود ۱۸۷ میلیارد تومان است که به ۲۰۰ میلیارد نیز می‌رسد. ما قول ساخت ۱۰ بیمارستان را در شهرهای دیگر نیز داده بودیم که چهار مورد آن تاکنون به بهره‌برداری رسیده است. تا شهریور ماه نیز بهره‌برداری ۱۲۰۰ تخت در ۱۰ بیمارستان تمام می‌شود که تولیت آن نیز با وزارت بهداشت است.
 
مرکز درمانی که امروز در بیمارستان امام حسین علیه السلام با همکاری ستاد اجرایی حضرت امام کلنگ زنی شد جزو مراکز جامع برای درمان سرطان می باشد.
 
 
احداث اولین مرکز فوق تخصصی درمان سرطان برکت 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار