بازدید 3492

سرگردانی زائران عتبات در شلمچه

کد خبر: ۶۷۶۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴ 13 March 2017
از چند روز گذشته طرف عراقی در مرز شلمچه مانع ورود زائران ایرانی به عتبات می‌شود این در حالی است که این زائران مانیفست قانونی را از سفارت عراق دریافت کرده‌‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ از چند روز گذشته حجم زیادی از زائران ایرانی علاقمند به سفر عتبات پشت مرز شلمچه ازدحام کرده‌اند.

بر اساس اخبار موجود طرف عراقی با بداخلاقی و بد رفتاری مانع ورود زائران عتبات در حالی که آنها مانیفست قانونی را از سفارت عراق دریافت کرده‌اند می‌شوند.

طرف عراقی فقط اجازه ورود زائرانی را می‌دهد که ویزای انفرادی در دست دارند.

با وجود اینکه سفارت عراق در تهران و کنسولگری‌های این کشور در دیگر نقاط کشورمان ویزای قانونی صادر می‌کنند اما این بار به نظر می‌رسد با بی قانونی و بی نظمی مانیفست قانونی صادر شده در مرزهای عراق با بی اعتباری مواجه شده و زائران ایرانی سرگردان شده‌اند.

خبرگزاری فارس برای پیگیری این موضوع با محسن نظافتی مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت تماس گرفته و وی ضمن تایید این اخبار اعلام کرد جهت بررسی وضعیت نیازمند بررسی بیشتری است.

با آنکه تا لحظه انتشار این خبر منتظر دریافت توضیحات مسئولان سازمان حج و زیارت در این خصوص بودیم اما این امر تاکنون میسر نشده هر چند خبرگزاری فارس همچنان آماده انتشار توضیحات مسئولان سازمان حج و زیارت است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر