بازدید 14346

روایتی از ناهار آخر هاشمی رفسنجانی

کد خبر: ۶۷۶۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰ 13 March 2017
برادر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درباره دیدار بدون برنامه و ناهار روز آخر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به همراه وزیر بهداشت توضیحاتی داد.

به گزارش ایسنا، محمد هاشمی رفسنجانی در بخشی از گفت‌وگوی نوروزی خود با خبرآنلاین درباره موضوع آخرین جلسه‌ قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت دولت روحانی با آیت‌الله هاشمی اظهار کرد: ایشان درباره بیمه صحبت کردند چون آقای قاضی‌زاده هاشمی به دنبال یکسان کردن بیمه‌ها بودند و آیت‌الله هاشمی نیز نسبت به بیمه مردم و موضوع تامین اجتماعی بسیار حساس بودند. تقویت بیمه و تامین اجتماعی از خواسته‌های آقای هاشمی بود و در زمان خودشان تعداد زیادی از افراد بیمه شدند.

وی درباره شایعه مشورت برای کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده از سوی وزیر بهداشت نیز گفت: من چنین چیزی نشنیدم و تصور نمی‌کنم چنین باشد چون نظر آقای هاشمی، کاندیداتوری و حمایت از آقای روحانی بود. البته پیرامون این که شایعه شده بود شورای نگهبان صلاحیت آقای روحانی را تایید نمی‌کند، حرف‌ها و نگرانی‌هایی بود و داشتند اما درباره این که در شرایط عادی فرد دیگری کاندیدا نشود، ایشان صراحتا نظرشان را اعلام کرده و گفته بودند باید از آقای روحانی حمایت کنیم.

وی تصریح کرد:‌ ممکن است اگر حرفی بوده هم منظور این بوده باشد که در مناظره‌ها روحانی را تنها نگذاریم. چون اصولگرایان چند کاندیدا می‌آورند تا به آقای روحانی حمله کنند. گفته می‌شد از این طرف هم چند نفر ثبت‌نام کنند تا از این فرصت تبلیغات صداوسیما استفاده کنند و پاسخ حملاتی که به آقای روحانی می‌شود را بدهند و سپس کنار بروند. ممکن است چنین حرفی باشد اما این که به عنوان کاندیدایی که در عرصه بماند و رقیبی برای آقای روحانی باشد، ممکن نیست چون آقای هاشمی رسما نظرشان را اعلام کرده بودند که باید از آقای روحانی حمایت کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان