بازدید 8147
گزارش

شوک سروش با احتمال جدایی از پرسپولیس

سروش رفیعی که در انتهای فصل قراردادش با پرسپولیس به پایان می‌رسد هنوز در مذاکرات برای تمدید قرارداد به خواسته مدیران پرسپولیس جواب مثبت قاطعانه نداده و اما و اگرها درباره شرایط فصل بعد او بیشتر از قبل شده است.
کد خبر: ۶۷۶۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 13 March 2017
مدیران پرسپولیس در حال مذاکره با بازیکنان‌ اصلی شان هستند تا با ستاره‌های شان برای ماندگاری در پرسپولیس به توافق برای تمدید قرارداد برسند.
 
به گزارش تابناک ورزشی،در این راه علیرضا بیرانوند، محمد انصاری و جلال حسینی، بی‌دردسر و بدون دغدغه با مذاکرات مثبتی که داشته‌اند تصمیم به ماندن در کنار قرمزها گرفتند و حداقل برای فصل بعد در پرسپولیس برانکو ماندنی شدند. گویا طاهری با کامیابی‌نیا هم به توافق رسیده و به زودی این تمدید مهم هم رسانه‌ای خواهد شد. کمال یکی از حساس‌ترین پست‌های پرسپولیس این فصل را در اختیار داشته و جدایی او می‌تواند ضربه مهلکی به پیکره تاکتیکی تیم برانکو باشد.
 
در این بین اما، سروش رفیعی که در انتهای فصل قراردادش با پرسپولیس به پایان می‌رسد هنوز در مذاکرات برای تمدید قرارداد به خواسته مدیران پرسپولیس جواب مثبت قاطعانه نداده و اما و اگرها درباره شرایط فصل بعد او بیشتر از قبل شده است. سروش اطمینان داده که اگر در ایران بماند برای پرسپولیس بازی کند؛ اما اولویت او ترانسفر شدن به اروپا و حضور در فوتبال قاره سبز است. 
جدایی سروش، ستاره‌ای که تاثیر مهمی در موفقیت‌های نیم فصل دوم پرسپولیس داشته، می‌تواند ضرر بزرگی برای برانکو باشد. چرا که باید دوباره بازیکنی در سطح سروش رفیعی پیدا کند و باز هم نقطه آغاز. هافبک فانتزی ایرانی را باید با دوندگی و جنگ‌های میدانه میدان آشنا کند.

شوک سروش/سازجدایی از پرسپولیس؟
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان