بازدید 1565

درگیری‌های شدید در غرب موصل

نیروهای عراقی در چندین منطقه غرب موصل بشدت با تروریست‌های داعش درگیر شده‌اند و پیشروی‌ها هرچند آهسته و کند اما کماکان ادامه دارد.
کد خبر: ۶۷۶۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲ 12 March 2017
نیروهای عراقی در چندین منطقه غرب موصل بشدت با تروریست‌های داعش درگیر شده‌اند و پیشروی‌ها هرچند آهسته و کند اما کماکان ادامه دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، درگیری‌های شدید میان نیروهای عراقی با تروریست‌های داعش از صبح امروز (یکشنبه) بشدت جریان دارد و در چندین منطقه مختلف نیروهای «نهاد مبارزه با تروریسم»، «پلیس فدرال» و «نیروهای واکنش سریع» با تروریست‌ها درگیر شده‌اند.

به نوشته پایگاه خبری المعلومه، سرلشگر ستاد «عبدالامیر رشید یارالله» فرمانده کل عملیات موصل با صدور بیانیه‌ای از آزادی منطقه «الاغوات» خبر داده است و از سوی دیگر نیز نیروهای پلیس فدرال و واکنش سریع توانسته وارد منطقه «باب الطوب» و «الموصل الجدید» شوند. خیابان «حلب» و پل «الحریه» در این منطقه پیش از این آزاد شده بود.

در حال حاضر نیروهای عراقی در مناطق «المحطه»، «النفط»، «الموصل الجدید»، «الرساله»، «نابلس» و «وادی العین» با تروریست‌ها بشدت درگیر هستند.


شبکه رووداو اما به نقل از منابع میدانی اعلام کرده است که تروریست‌های داعش با وجود اینکه بیش از نیمی از غرب موصل را نیز از دست داده‌اند، اما از چند روز گذشته تا کنون به سختی مقاومت می‌کنند؛ به گونه‌ای که نیروهای عراقی با وجود سه روز درگیری شدید هنوز موفق به ورود به منطقه «الموصل القدیمه» نشده‌اند و در منطقه ساختمان‌های دولتی فقط 500 متر توانسته‌اند پیشروی کنند.

بنا بر این گزارش، تروریست‌ها از خودروهای بمب‌گذاری شده و عوامل انتحاری به طور گسترده بهره می‌برند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل