بازدید 16316

پیش فروش خودرو مدیران خودرو با سود مشارکت

اولین نمونه از این خودروها نیز با حضور مسئولان ارشد شرکت میران خودرو در نمایندگی حیدری تحویل مشتریان شد.
کد خبر: ۶۷۶۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴ 12 March 2017
شرکت مدیران خودرو برای فروش کراس اوور x22 شرایط ویژه ای را اعلام کرد.

بر اساس این شرایط  متقاضیان می تواند با پیش پرداخت 16.5 میلیون خودروی x22 را خریداری کرده و اقساط آن را تا 24 ماه پرداخت کند.

برای پیش خرید این خودرو شرایط مختلفی اعلام شده است که خریدار می توان با توجه به بوجه خود یکی از از آنها را انتخاب و خریداری کرد.

متقاضیانی که این خودرو را پیش خرید می کنند می توانند علاوه بر استفاده از شرایط پرداخت اقساطی از سود مشارکت 22 درصدی نیز استفاده نمایند. همچنین زمان تحویل این خودرو نیز 90 روزه اعلام شده است.

خودرو ام وی ام x22 که با شعار جوانی به بازار معرفی شده بود توانسته است مشتریان زیادی را به سمت خود جلب کند و اولین نمونه از  این خودرو نیز با حضور مسئولان ارشد شرکت مدیران خودرو در نمایندگی حیدری تحویل مشتریان شد.

متقاضیان برای خرید این خودرو  به صورت تحویل فوری و مدل 96 می توانند به نمایندگی برتر مدیران خودرو به آدرس تهران-  خیابان آزادی ، روبروی ایران فیلم( شعبه اول)،  میدان فاطمی - جنب وزارت کشور (شعبه دوم) نمایندگی 246 حیدری مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 66008360(30خط)، 88995300 تماس حاصل و یا  به سایت WWW.MVM246.COM و یا لینک تلگرام mvmco246@ مراجعه کنند.
 
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر