بازدید 3196

اعلام فهرست منابع و حذفیات کنکور 96

کد خبر: ۶۷۶۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶ 12 March 2017
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار فهرست منابع و حذفیات سئوالات آزمون سراسری سال 96 خبر داد و گفت: سئوالات آزمون سراسری سال 96 از فصول حذف شده کتب آموزش و پرورش طراحی نخواهند شد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: سئوالات آزمون سراسری عمومی و اختصاصی سال 96 برای کلیه داوطلبان به صورت تستی چهار گزینه‌ای می‌باشد و سئوالات نیز دقیقاً از کتب اعلام شده دوره دبیرستان و پیش‌دانشگاهی نظام جدید سالی‌واحدی منتشرشده در دفترچه شماره 1 آزمون سراسری 96 طراحی خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: در طراحی سئوالات آزمون سراسری سال 96 هر درس، سئوالی از بخش، قسمت، مبحث و یا فصولی که وزارت آموزش و پرورش براساس بخشنامه‌های رسمی آن را حذف نموده است طراحی نخواهد شد و داوطلبان نگران این موضوع نباشند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: توضیحات لازم به همراه جزئیات منابع طراحی سوالات آزمون سراسری 96 به همراه حذفیات در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org منتشر شده و داوطلبان می‌توانند برای اطلاع از جزئیات بخش های حذف شده هر رشته به سایت این سازمان مراجعه نمایند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر