بازدید 4291

پیشنهادکاکابه نیمار؛اسمتوعوض کن!

ستاره پیشین رئال مادرید که این روزها برای تیم اورلاندو سیتی در MLS‌ توپ می‌زند، اعتراف کرد که از تماشای بازی نیمار در پیروزی 6 بر یک نیمار در بازی بارسلونا برابر پاری‌سن‌ژرمن - دیداری که در آن دو گل به ثمر رساند - تحت تأثیر قرار گرفته اما به هموطنش توصیه کرد اگر می‌خواهد با هم‌تیمی‌اش لیونل مسی برای کسب عنوان بهترین بازیکن دنیا رقابت کند باید نامش را تغییر دهد.
کد خبر: ۶۷۶۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶ 12 March 2017
کاکا به نیمار پیشنهاد داد برای اینکه از هر لحاظ به اسطوره‌های فوتبال برزیلی شباهت داشته باشد، نامش را هم تغییر دهد.
 
به گزارش تابناک ورزشی،ستاره پیشین رئال مادرید که این روزها برای تیم اورلاندو سیتی در MLS‌ توپ می‌زند، اعتراف کرد که از تماشای بازی نیمار در پیروزی 6 بر یک نیمار در بازی بارسلونا برابر پاری‌سن‌ژرمن - دیداری که در آن دو گل به ثمر رساند - تحت تأثیر قرار گرفته اما به هموطنش توصیه کرد اگر می‌خواهد با هم‌تیمی‌اش لیونل مسی برای کسب عنوان بهترین بازیکن دنیا رقابت کند باید نامش را تغییر دهد.
پیشنهادکاکابه نیمار؛اسمتوعوض کن!
کاکا در گفت و‌گویی طنز‌آمیز با شبکه تلویزیونی رکورد برزیل گفت: «به نظر من نیمار می‌تواند بازیکن بعدی باشد که عنوان بهترین فوتبالیست جهان را از آن خود می‌کند. کارهایی که او در بارسلونا انجام داده فوق‌العاده هستند. با این حال من فکر می‌کنم که اگر او نامش را به «ریمار» تغییر دهد، حتی شانسش برای کسب این عنوان بیشتر هم می‌شود. تمام بزرگان فوتبال برزیل اسامی داشتند که با حرف «ر» شروع می‌شود.»  

روماریو، رونالدینیو، رونالدو، ریوالدو و ریولینو، گروهی از سرشناس‌ترین ستاره‌های تاریخ فوتبال برزیل بوده‌اند که نام همه آنها با حرف ر شروع می‌شود، البته مشخص نیست که کاکا خودش را هم در زمره این ستاره‌ها قرار داده است یا نه چرا که نام واقعی او ریکاردو ایزکسون دوس سانتوس لیته است
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار