بازدید 1393

زاکانی اعلام کرده به شرایط جمنا تمکین می‌کند

دبیرکل جمعیت رهپویان گفت: زاکانی رسما اعلام کرده است در صورتی که جزو کاندیدای منتخب جبهه مردمی نباشد تمکین می‌کند و شرایط جمنا را می‌پذیرد.
کد خبر: ۶۷۶۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷ 12 March 2017
 پرویز سروری در گفت‌وگو با ایلنا، درباره قرار گرفتن نام زاکانی در لیست جمنا، گفت: قرار گرفتن افراد در لیست جبهه مردمی بر این اساس بود که گروه‌ها، افراد مورد نظر را پیشنهاد می‌دادند و این پیشنهاد در درون جبهه مورد بررسی قرار می‌گرفت و آنهایی که نمی‌توانستند با شرایط جمنا تطبیق و به مراحل دیگر ورود کنند مشخص شدند، اما زاکانی شرایط جمنا را پذیرفت و طبیعتا می‌دانست که در این فرایند قرار می‌گیرد.

دبیرکل جمعیت رهپویان افزود: زاکانی رسما اعلام کرده است در صورتی که جزو کاندیدای نهایی جبهه مردمی نباشد تمکین می‌کند و شرایط جمنا را می‌پذیرد.

او افزود: یکی از گزینه‌های جمعیت رهپویان آقای زاکانی بود که به جبهه مردمی معرفی شد، اما به دلیل حمایت از جمنا و پذیرش آن، نامزد مورد نظر خود را به این تشکل معرفی کردیم.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی با اشاره به زمان مشخص شدن ۱۰  کاندیدای جمنا گفت: اکنون شورای مرکزی در حال بررسی گزینه‌ها است و در صورت به نتیجه رسیدن اعلام می‌شود و تاکنون لیست جمنا با یکدیگر جلسه‌ای نداشتند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار