بازدید 3572

تسریع در پرداخت خسارت کشاورزان نیازمند تامین اعتبار است

عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس گفت:تعلل دولت در پرداخت اعتبار بیمه کشاورزی مانعی برای پرداخت خسارت به کشاورزان تلقی می شود.
کد خبر: ۶۷۶۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲ 12 March 2017
علاءالدین خادم درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت پرداخت خسارت توسط بیمه کشاورزی،گفت: پرداخت بهای خسارت کشاورزان باید پس از وقوع حادثه احتمالی به سرعت پرداخت شود؛اما متاسفانه دیرکرد پرداخت سهم دولت به بانک کشاورزی یا صندوق بیمه کشاورزی مانعی برای دریافت بهای خسارت توسط کشاورزان می شود.

نماینده مردم سپیدان درمجلس شورای اسلامی،تصریح کرد: کشاورز برای عضویت در بیمه کشاورزی هزینه ای را پرداخت می کند تا تحت  پوشش بیمه قرار بگیرد؛بنابراین با این اوصاف  بدیهی است که  اخذ خسارت از بیمه کشاورزی حق مسلم کشاورز است.

وی با بیان اینکه  زمانی که  خسارت کشاوران با  تاخیر یکساله روبرو می شود،بدیهی است که ارزش اقتصادی خسارت درمدت یکسال با کاهش روبرو می شود،افزود:زمانی که صندوق بیمه کشاورزی خسارت کشاورز را با تاخیر پرداخت می کند،کشاورز چاره ای جز اخذ وام برای جبران خسارت های  ناشی از  وقوع  حادثه برای بازگشت به چرخه تولید را ندارد.

عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه پرداخت  خسارت کشاورزان توسط بیمه کشاورزی وابسته  به  اختصاص سهم دولت به صندوق مذکور است،گفت:تعلل دولت در پرداخت اعتبار بیمه کشاورزی مانعی برای پرداخت خسارت به موقع به کشاورزان تلقی می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل