بازدید 18975
۶
گزارش

سرمربي پرسپوليس بعدازجدايي برانكو مشخص شد!

چوک سابقه درخشانی دارد و حتی در تیم ب دینامو زاگرب به عنوان سرمربی کار کرده و برانکو اعتماد زیادی به اين دستیار كاربلدش دارد به طوری که در نبود برانکو این چوک است که همه کاره تمرینات پرسپولیس می شود.
کد خبر: ۶۷۶۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۸ 12 March 2017
در حالي كه پرسپوليس با قدرت به سوي قهرماني بلامنازع فوتبال ايران گام برمي دارد، صحبت از احتمالات جدايي برانكو در سال آينده به گوش مي رسد.

به گزارش تابناك ورزشي، ايوانكوويچ چنان در پرسپوليس خوب كار كرده و نتايج درخشان گرفته كه از همين حالا احتمال ترك نيمكت قرمزها هم براي هواداران اين تيم كابوس است. به همين خاطر مذاكرات براي تمديد قرارداد با سرمربي موفق و باشخصيت پرسپوليس شروع شده است هرچند گفته مي شود برانكو يك سال ديگر هم قرارداد دارد.

سرتن چوک امسال به عنوان دستیار اول برانکو در پرسپولیس مشغول به کار شد تا جای خالی آندره پانادیچ در این تیم پر شود.
چوک سابقه و عقبه درخشانی دارد و حتی در تیم ب دینامو زاگرب به عنوان سرمربی کار کرده و برانکو اعتماد زیادی به اين دستیار كاربلدش دارد به طوری که در نبود برانکو این چوک است که همه کاره تمرینات پرسپولیس می شود.

در این باره شنیده می شود برخی از مسئولان پرسپولیس در نشست هاي دوستانه ای که داشتند عنوان کرده اند در صورتی که به هر دلیل برانکو از پرسپولیس برود می توانند روی چوک به عنوان جانشین برانکو حساب ویژه ای باز کنند.
این در حالی است که شایعاتی مبنی بر حضور برانکو در تیم ملی فوتبال بعد از جام جهانی 2018 شنیده می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
باز هم دلالی پشت پرده داره زیر آب کی روش و تیم ملی رو می زنه. ننگ به دلالان منافع ملی....
ظاهرا برانکو روحباتش با سمت وسوی مدیریتی در فدراسیون جورتر است. والا کی روش بواسطا تغییرات اساسی که در سبک بازی تیم ملی بوجود آورده فقط با رایکوف واوفارل قابل قیاس است.
نمیشه یه روز خبری بر علیه کیروش نذارین بابا از برانکو خوشمون نمیاد کی رو باید ببینیم
مسخره هست هم مربیگری جوک در پرسپولیس و مسخره تر مربیگری برانکو در تیم ملی
برانکو قبلا مربی تیم ملی بوده....شاید برای اسیا خوب باشه اما برای جهان مناسب تیم ملی نیست....ضمن این که کیروش نتایج بدی نگرفته
کاش برانکو مربی تیم ملی شود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس