بازدید 3538

رد دعوت تیم ملی فوتبال از ترس ترامپ!

دیدار عراق و استرالیا در ایران برگزار خواهد شد که در فهرست کشورهایی که مسافرت به آن می تواند برای اتباع دیگر کشورها هم محدودیت هایی ایجاد کند.
کد خبر: ۶۷۶۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۷ 12 March 2017
جاستین میرام، هافبک تیم ملی عراق که در رقابت های MLS برای کولومبوس کرو بازی می کند، به دلیل نگرانی از قانون اخیر دولت ترامپ، دعوت تیم ملی کشورش را رد کرد!

به گزارش تابناك ورزشي میرام که در آمریکا به دنیا آمده، از سال 2014 برای تیم ملی عراق بازی می کند. با توجه به اینکه والدین میرام هر دو در عراق متولد شده اند، او تابعیت دوگانه دارد.

در یکی از اولین قوانینی که دولت ترامپ وضع کرد، مسافرت اتباع 7 کشور از جمله عراق به آمریکا ممنوع شد؛ قانونی که توسط یک دادگاه فدرال لغو و در قانون بعدی، نام عراق از این فهرست حذف شد.
با این وجود، میرام به دلیل نگرانی از تصمیمات غیرمنتظره جدید، ترجیح داد به دعوت راضی شنیشل، سرمربی تیم ملی عراق، برای دو دیدار حساس پیش رو مقابل استرالیا و عربستان صعودی در مقدماتی جام جهانی 2018، پاسخ منفی بدهد.

دیدار عراق و استرالیا در ایران برگزار خواهد شد که در فهرست کشورهایی که مسافرت به آن می تواند برای اتباع دیگر کشورها هم محدودیت هایی ایجاد کند.
در بیانیه فدراسیون فوتبال عراق آمده که به رغم تلاش های قابل توجه این فدراسیون، میرام اعلام کرد برای این دیدارها، تیم ملی کشورش را همراهی نخواهد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی