بازدید 2765

تهدیدصدرنشینی تیم انصاری‌فردباپیروزی یاران شجاعی

تیم پانیونیوس شنبه در بازی هفته بیست‌وچهارم سوپر لیگ فوتبال یونان در ورزشگاه خانگی نیوازمیرنای شهر آتن از تیم لاریسا پذیرایی کرد و موفق به کسب هر 3 امتیاز با نتیجه یک بر صفر شد. محمد بن، مهاجم کوموری تیم پانیونیوس در دقیقه 33 گلزنی کرد. مسعود شجاعی، ملی‌پوش ایرانی حضور 90 دقیقه‌ای در ترکیب پانیونیوس داشت.
کد خبر: ۶۷۶۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷ 12 March 2017
تیم فوتبال پانیونیوس در روز بازی ۹۰ دقیقه‌ای ملی‌پوش ایرانی خود به برتری خانگی برابر لاریسا دست یافت تا به یک قدمی تیم صدرنشین المپیاکوس برسد.
 
به گزارش تابناک ورزشی، تیم پانیونیوس شنبه در بازی هفته بیست‌وچهارم سوپر لیگ فوتبال یونان در ورزشگاه خانگی نیوازمیرنای شهر آتن از تیم لاریسا پذیرایی کرد و موفق به کسب هر 3 امتیاز با نتیجه یک بر صفر شد. محمد بن، مهاجم کوموری تیم پانیونیوس در دقیقه 33 گلزنی کرد. مسعود شجاعی، ملی‌پوش ایرانی حضور  90 دقیقه‌ای در ترکیب پانیونیوس داشت.
 
پانیونیوس با شکست لاریسا 48 امتیازی شد و رتبه دوم خود در جدول رده‌بندی را تثبیت کرد. پانیونیوس با یک بازی بیشتر نسبت به تیم المپیاکوس 51 امتیازی، موقعیت صدرنشینی این تیم قدرتمند را که از کریم‌ انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی بهره می‌برد به خطر انداخته است.
 
در ادامه دیدارهای هفته بیست‌وچهارم سوپر لیگ یونان یکشنبه تیم المپیاکوس میزبان آترومیتوس است.
تهدیدصدرنشینی تیم انصاری‌فردباپیروزی یاران شجاعی 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار