بازدید 2668

فرار قهرمانی بایرن‌ درشب شکست دورتموندولایپزیگ

در دومین شب از بازی‌های هفته بیست و چهارم بوندس‌لیگا، شنبه 5 دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها بایرن مونیخ با نتیجه 3 بر صفر میهمانش اینتراخت فرانکفورت را شکست داد.
کد خبر: ۶۷۶۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴ 12 March 2017
باواریایی‌ها با کسب یک برد خانگی قاطع برابر میهمان‌شان حاشیه امنیت‌شان در صدر جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا را دو رقمی کردند.
 
به گزارش تابناک ورزشی، در دومین شب از بازی‌های هفته بیست و چهارم بوندس‌لیگا، شنبه 5 دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها بایرن مونیخ با نتیجه 3 بر صفر میهمانش اینتراخت فرانکفورت را شکست داد.
 
روبرت لواندوفسکی 2 بار در دقایق 38 و 55 و داگلاس کاستا در دقیقه 41 گل‌های این بازی را زدند. لواندوفسکی با این 2 گل، شمار گل‌های خود در 136 بازی‌اش برای بایرن‌مونیخ را به عدد 100 رساند. 

بایرن‌ مونیخ ازشکست دورتموندولایپزیگ استفاده کردواختلاف را بیشتر کرد 
در دیگر بازی مهم  بورسیا دورتموند در خانه هرتابرلین رده پنجمی با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد. سالومون کالو در دقیقه 11 و ماروین پلاتن‌هارت در دقیقه 71 برای هرتابرلین و پیره امریک اوبامیانگ در دقیقه 55 تک گل دورتموند را زد.
 
همچنین لایپزیگ رده دومی که میزبان ولفسبورگ بود با یک گل مغلوب گرگ‌ها شد که تک گل این بازی را ماریو گومز در دقیقه 9 به ثمر رساند.
 
با این نتایج، بایرن‌مونیخ حاشیه امنیتش در صدر جدول را به 10 امتیاز افزایش داد و شانس خود را برای کسب پنجمین قهرمانی متوالی‌اش در بوند‌س‌لیگا افزایش داد. در 2 بازی دیگر دارمشتات قعرجدولی با نتیجه 2 بر یک بر ماینتس رده یازدهمی غلبه کرد و مصاف تیم‌های فرایبورگ و هوفنهایم یک بر یک مساوی شد.

در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا، بایرن‌مونیخ با 59 امتیاز، لایپزیگ با 49 امتیاز و دورتموند با 43 امتیاز، اول تا سوم هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار