بازدید 2583

آرسنال قاطعانه به نیمه‌نهایی رسید/ زوردستیارپیشین مورینیوبه گواردیولانرسید

در نخستین بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس (FA Cup)، شنبه تیم فوتبال منچسترسیتی با نتیجه 2 بر صفر میزبانش میدلزبورو را شکست داد و جواز حضور در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها که دیدارهایش در ورزشگاه ومبلی برگزار می‌شود را کسب کرد.دومین بازی شب اول مرحله یک‌چهارم‌نهایی جام حذفی انگلیس با برتری قاطعانه 5 بر صفر آرسنال مقابل میهمان شگفتی‌سازش، لینکولن به پایان رسید.
کد خبر: ۶۷۶۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱ 12 March 2017
 مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس با پیروزی خارج از خانه آبی‌پوشان شهر منچستر برابر میدلزبورو آغاز شد.
 
به گزارش تابناک ورزشی، در نخستین بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس (FA Cup)، شنبه تیم فوتبال منچسترسیتی با نتیجه 2 بر صفر میزبانش میدلزبورو را شکست داد و جواز حضور در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها که دیدارهایش در ورزشگاه ومبلی برگزار می‌شود را کسب کرد.
 
در این بازی داوید سیلوا در دقیقه 3 و سرخیو آگوئرو در دقیقه 67 برای تیم تحت هدایت پپ گواردیولا گل زدند تا شاگردان آیتور کارانکا (دستیار سابق ژوزه مورینیو در رئال مادرید) را مغلوب کنند.
آرسنال قاطعانه به نیمه‌نهایی رسید/ زوردستیارپیشین مورینیوبه گواردیولانرسید 
در دومین بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس،آرسنال میزبان لینکن دسته پنجمی است.
 
آرسنال با برتری قاطعانه مقابل رقیب شگفتی‌ساز به جمع ۴ تیم پایانی جام حذفی انگلیس راه یافت.
 
دومین بازی شب اول مرحله یک‌چهارم‌نهایی جام حذفی انگلیس با برتری قاطعانه 5 بر صفر آرسنال مقابل میهمان شگفتی‌سازش، لینکولن به پایان رسید.
 
 در این بازی، والکات در دقیقه 45، ژیرو در دقیقه 53، واتر فال (بازیکن حریف) در دقیقه 58، سانچس در دقیقه 72 و رمزی در دقیقه 75 گل زدند تا آرسنال با برتری 5 بر صفر مقابل تیم غیرلیگی مسافر مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس شود.
آرسنال قاطعانه به نیمه‌نهایی رسید/ زوردستیارپیشین مورینیوبه گواردیولانرسید

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار