بازدید 3067
ربیعی خبر داد

توزیع بسته حمایتی غذایی برای 11 میلیون نفر

وزیر کار و رفاه اجتماعی گفت: بسته حمایت تغذیه ای با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان از فردا توزیع می شود و سهم هر خانوار حدود 120 هزار تومان است.
کد خبر: ۶۷۶۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱ 11 March 2017
 وزیر کار و رفاه اجتماعی گفت: بسته حمایت تغذیه ای با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان از فردا توزیع می شود و سهم هر خانوار حدود 120 هزار تومان است.

به گزارش ایسنا،  علی ربیعی در چهاردهمین اجلاس مدیران سازمان بیمه سلامت ایران با اعلام این خبر اظهار کرد: خرید با این بسته حدود دو ماه فرصت دارد و افراد تحت پوشش می‌توانند با مراجعه به فروشگاه های تعیین شده سبد غذایی خود را دریافت کنند.

وی اضافه کرد: این چهارمین بسته حمایتی غذایی است که در این دولت برای حمایت از افراد تحت پوشش توزیع می شود و یکی از این بسته ها به صورت خاص برای زنان و کودکان دچار سوء تغذیه خواهد بود.

وزیر کار ور فاه اجتماعی درباره میزان سبد حمایتی گفت: اعتبار کل این بسته حمایتی حدود 200 میلیارد تومان است و برای هر خانواده تا سقف 120 هزار تومان امکان خرید به وجود می آورد و 11 میلیون نفر می‌توانند از این بسته حمایتی استفاده کنند. کالاهای مشخصی در این بسته حمایتی پیش‌بینی شده است که خانواده‌ها می‌توانند در چهارچوب این کالاها به هر میزان که بخواهند خرید کنند و حتی می‌توانند خرید خود را در چند نوبت انجام دهند.

 بیمه سلامت در سقف 16 هزار میلیارد تومان حرکت کند

ربیعی درباره بودجه سازمان بیمه سلامت گفت: سازمان بیمه سلامت در سال ۹۶ بودجه محدودی دارد و کل بودجه این سازمان ۱۰ هزار میلیارد تومان است که با سایر منابع درآمدی که در اختیار سازمان بیمه سلامت قرار می‌گیرد حدود ۱۶ هزار میلیارد تومان می شود.

وزیر  کار و رفاه اجتماعی افزود: با توجه به این محدودیت بودجه ای، باید منابع و مصارف را در سازمان بیمه سلامت مدیریت کنیم و نیاز است به نحوی این اعتبارات مدیریت شود که هزینه ها از سقف ۱۶ هزار میلیارد تومان در سال ۹۶ بیشتر نشود.

وی همچنین با اشاره به تشکیل جلسات شورای عالی بیمه گفت: جلسه شورای عالی بیمه در روزهای گذشته برای تعیین تعرفه های پزشکی سال آینده تشکیل شد و اما چون هنوز بسته کاهش مصارف بیمه ای کامل نشده است، تعیین تعرفه های پزشکی سال آینده به بعد از تدوین این بسته در جلسات آتی موکول شد.

ربیعی گفت: بعد از مشخص شدن بسته مصارف و تعرفه های پزشکی سال آینده به سرعت پیشنهادهای لازم را برای تصویب نهایی تعرفه های پزشکی سال آینده به دولت ارائه می‌کنیم.

وزیر رفاه همچنین از تصویب کلیات تعرفه گذاری خدمات پرستاری در منزل در شورای عالی بیمه خبر داد و گفت : قرار است در جلسات بعدی، این خدمات به طور دقیق قیمت‌گذاری به شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان