بازدید 3835

کهگیلویه و بویراحمد به کارگاه عمرانی تبدیل شده است

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر شاهد تبدیل شدن کهگیلویه وبویراحمد به کارگاه عمرانی هستیم.
کد خبر: ۶۷۶۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵ 11 March 2017
به گزارش ایسنا، غلام محمد زارع در آیین افتتاح آبیاری تحت فشار 2240 هکتار از اراضی امام زاده جعفر و روستاهای تابع در گچساران افزود: علی رغم کمبودهای مالی و کاهش شدید قیمت نفت اقدامات بسیار مهمی در کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.

وی بیان کرد: با تلاش و همدلی بین نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شاهد روند بسیار خوب عمران در استان هستیم.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در دوره گذشته مجلس ما نمایندگان استان با بررسی های بسیار به دنبال رفع عدم توسعه نیافتگی و محروم ماندن استان به برخی از شاخص ها رسیدیم.

زارع عنوان کرد: تلاش شد تا با مطرح کردن این علت‌ها یک انرژی نو به استان تزریق شده و این عقب افتادگی‌ها از بین برود.

وی ادامه داد: این علت‌ها شامل تقدم مسائل جناحی و سیاسی بر وضعیت عمران استان، اکتفا کردن به منابع محدود به سرانه بودجه استان، عدم اولویت بندی درست نیازمندی‌های استان، عدم پیگیری و استفاده از ظرفیت‌های مالی دولت در بخش های خصوصی بوده است.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امروزه در پرتو همدلی توانستیم با ایجاد یک تیم متشکل از نمایندگان استان و استاندار خدمات بسیار خوبی را به مردم و استان ارائه دهیم.

زارع بیان کرد: همه مسئولان در خدمت مردم و استان هستند.

وی افزود: با شروع کار این تیم در استان در حوزه بویراحمد و دنا که در50 درصد زیر متوسط کشور بود و همچنین در حوزه مختلف عمرانی در روستاه با عقب افتادگی بیشتر روبرو بودیم توانستیم به پیشرفت قابل ملاحظه‌ای دست پیدا کنیم.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر شاهد تبدیل شدن کهگیلویه وبویراحمد به کارگاه عمرانی هستیم.

زارع اضافه کرد: در حال حاضر بیش از 150 کیلومتر بزرگراه، اجرای پروژه راه آهن با 25 کیلومتر اجرایی را شاهد هستیم.

وی گفت: تمام این خدمات عمرانی نتیجه همدلی و اتحاد بین مسئولان استان است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار