بازدید 3440

میزان ارایه خدمات به ایثارگران از نقطه مطلوب فاصله دارد

سخنگوی فراکسیون ایثارگران در مجلس یکی از مشکلات بنیاد شهید در ارایه خدمات درمانی را کمبود اعتبارات خواند وگفت: میزان ارایه خدمات به ایثارگران از نقطه مطلوب فاصله دارد.
کد خبر: ۶۷۶۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱ 11 March 2017
علی اکبر کریمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درخصوص عملکرد بنیاد شهید وامور ایثارگران، گفت: بنیاد شهید به عنوان یک نهاد انقلابی پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون خدمات قابل قبولی را به خانواده شهدا و ایثارگران ارایه داده، ضمن اینکه با تجمیع بنیاد شهید و ستاد آزادگان در بنیاد شهید میزان خدمات رسانی این نهاد به قشر ایثارگر افزایش یافته است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، افزود: دستگاه‌های مربوطه طی سالیان گذشته تلاش‌های بسیاری در جهت رفع مشکلات ایثارگران انجام دادند، البته مدیریت کردن مشکلات ایثارگران به عنوان قشر زحمت‌کش بسیار مشکل بوده و باید خدمات رسانی به آنها به صورت جامع انجام شود، بنابراین انتظارات از بنیاد شهید و امور ایثارگران برای خدمت رسانی به مردم بسیار بالا است.

وی با بیان اینکه عملکرد بنیاد شهید با سطح توقعات ایثارگران و آحاد جامعه متفاوت است، تصریح کرد: این موضوع خیلی دور از ذهن نیست و با توجه به اینکه دین جامعه نسبت به خانواده ایثارگران بسیار است باید اقدامات قابل قبولی درجهت ادای دین به ایثارگران انجام شود.

کریمی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات بنیاد شهید در ارایه خدمات درمانی کمبود منابع و اعتبارات لازم است، گفت: میزان ارایه خدمات به ایثارگران از نقطه مطلوب فاصله دارد که همین موضوع سبب ایجاد نارضایتی هایی در بین ایثارگران می شود.

وی با بیان اینکه بنیاد شهید باید با اتخاذ تدابیری درجهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کمک کند گفت: باید به نسل‌های آینده باید پیام شهادت و ایثارمنتقل شود.

سخنگوی فراکسیون ایثارگران درمجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه عملکرد بنیادشهید در ترویج فرهنگ ایثار قابل قبول نیست، افزود: بنیادشهید به عنوان متولی رسیدگی به مسایل ایثارگران وظیفه سنگینی درترویج فرهنگ ایثار و شهادت بر عهده دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل