بازدید 6131

رسانه ملی باید به خواسته‌های مردم توجه کند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی برای ارائه برنامه‌های مناسب تلویزیونی برای مخاطبان در ایام نوروز، گفت: رسانه ملی باید به خواسته‌های مردم توجه کند.
کد خبر: ۶۷۶۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰ 11 March 2017
طیبه سیاوشی شاه‌عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی برای ارائه برنامه‌های مناسب تلویزیونی برای مخاطبان در ایام نوروز، گفت: ارائه برنامه‌های نشاط آور و سرگرم کننده جزء سیاست‌های صداوسیما نیست درحالیکه اعضای خانواده‌ها در ایام نوروز در کنار یکدیگر جمع می‌شوند و نیاز به سرگرمی‌های سالم دارند.

نماینده مردم تهران، ری، شمرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید بتوان اوقات مفرحی را برای مخاطبان فراهم کرد، اظهار کرد: رسانه ملی باید به خواسته‌های مردم توجه کند ولی امروزه برنامه‌ها بیشتر به سمت سخنرانی‌های طولانی سوق پیدا کرده در حالی که می‌توان در قالب تولیدات طنز به مردم مفاهیم خوبی را آموزش داد.

وی با اشاره به اینکه صداوسیما باید تغییر و بازنگری در برنامه‌سازی‌ها و تولیداتش انجام دهد، تصریح کرد: در ایام نوروز بیشتر به پخش فیلم‌های خارجی پرداخته می‌شود در حالی که از پخش فیلم‌ها و آثار داخلی غفلت صورت می‌گیرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید تنوع در پخش برنامه‌های تلویزیونی را درنظر گرفت زیرا مخاطبان رسانه ملی، خانواده‌ها هستند، خاطرنشان کرد: وقتی خانواده محور مخاطبان تلویزیون است، باید برای طیف‌های مختلف سنی نیز برنامه تهیه کرد؛ به عنوان مثال برنامه «کلاه قرمزی» که به علت عدم حمایت مالی در نوروز امسال نیز پخش نخواهد شد به عنوان برنامه محبوب مخاطبان کودک و حتی بزرگسال مفاهیم مناسب و خوبی را منتقل می‌کرد و حتی افراد بزرگسالان نیز از دیدن این برنامه لذت می‌بردند./

پایان پیام

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل