بازدید 3722

امارات هم گلباران شد/ساحلی بازان ایران بربام قاره کهن

رقابتهای قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا و انتخابی جام جهانی از 14 اسفند آغاز و امروز (21 اسفندماه) با دیدارهای رده بندی و فینال مسابقات پیگیری شد تا تکلیف تیم های اول تا سوم این رقابتها مشخص شود.
کد خبر: ۶۷۶۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹ 11 March 2017
فینال رقابتهای قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا (مالزی- 2017) و انتخابی جام جهانی باهاما با پیروزی پرگل 7 بر 2  ملی پوشان کشورمان برابر امارات به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، رقابتهای قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا و انتخابی جام جهانی از 14 اسفند آغاز و امروز (21 اسفندماه) با دیدارهای رده بندی و فینال مسابقات پیگیری شد تا تکلیف تیم های اول تا سوم این رقابتها مشخص شود.

در دیدار فینال قهرمانی آسیا تیم های ملی ایران و امارات به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار در نهایت ملی پوشان کشورمان با ارائه یک بازی پرقدرت و یکطرفه موفق شدند با نتیجه 7 بر دو تیم ملی امارات را شکست دهند و عنوان قهرمانی آسیا را کسب کنند.

در این دیدار برای تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان مسلم مسیگر (2 گل)، محمدعلی مختاری (2گل) ، پیمان حسینی، امیرحسین اکبری و سیدعلی ناظم گلزنی کردند.
امارات هم گلباران شد/ساحلی بازان ایران بربام قاره کهن
گفتنی است تیم های ملی امارات و ژاپن با 2 عنوان قهرمانی آسیا پرافتخارترین تیم های آسیا بشمار می روند و ساحلی بازان ایران که در رنکینگ اول آسیا قرار دارد با شکست هر دو تیم ژاپن و امارات ؛ دومین قهرمانی خود در آسیا را بدست آوردند.

لازم به ذکر است در دیدار رده بندی تیم های ملی ژاپن و لبنان به مصاف یکدیگر رفتند تا و پیروزی 6 بر 3 ژاپن، این تیم به عنوان آخرین سهمیه از قاره آسیا جواز حضور در جام جهانی باهاما را دریافت کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار