بازدید 3024

قلعه‌نویی:شانس قهرمانی تراکتور کم شد،دنبال حفظ دومی هستیم

از داوری هم رضایت کامل داریم. از کرمانشاهی تشکر می‌کنم که قضاوت خوبی انجام داد. با وجود اینکه ما 10 نفره شدیم اما عملکرد تیم داوری خوب بود.
کد خبر: ۶۷۵۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲ 10 March 2017
سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: از آنجایی که در اهواز بازی کردیم، امیدوارم استقلال خوزستان نتیجه خوبی بگیرد و در نخستین تجربه حضورش در لیگ قهرمانان آسیا پیروز شده و صعودش را به دور بعد قطعی کند. 

به گزارش تابناک ورزشی، قلعه نویی پس از تساوی تاامیدکننده تیمش مقابل فولاد خوزستان افزود: سعداوی تیم خوبی درست کرده اما تعجب می‌کنم، چرا بعضی اوقات با او برخوردهای نامناسب می‌شود. فولاد یک فوتبال با برنامه را به نمایش می‌گذارد، اما ما امروز آنها را بسته بودیم. حریف بعد از 10 نفره شدن ما توپ و میدان را در اختیار گرفت. امروز دو تیم فوتبال جاندار و فیزیکی را به نمایش گذاشتند.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه با اشاره به شرایط خوب زمین مسابقه گفت: از داوری هم رضایت کامل داریم. از کرمانشاهی تشکر می‌کنم که قضاوت خوبی انجام داد. با وجود اینکه ما 10 نفره شدیم اما عملکرد تیم داوری خوب بود.

قلعه‌نویی با بیان اینکه بازیکنانش عملکرد خوبی داشتند، ولی ایجاد موقعیت نکردند، تصریح کرد: بازی کردن مقابل فولاد در اهواز سخت است. تیم حریف موقعیتی در این بازی نداشت. اگر ادینیو دقت می‌کرد و قبل از 10 نفره شدن ما موفق به گلزنی می‌شدیم، برای‌مان خیلی بهتر می‌شد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه با توجه به زیاد شدن اختلاف امتیاز تیم تراکتورسازی با پرسپولیس آیا همچنان امیدوار به قهرمانی هستند، گفت: امیدمان برای قهرمانی کم‌رنگ است و باید جایگاه‌مان را در جدول حفظ کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار