بازدید 6121
۲

براتکو:رامین رضاییان کارایی سابق را ندارد

من توصیه می‌کنم آنها که در تصمیمات دخیل هستند حواس‌شان به شیشه شکسته‌ای که پشت سرشان قرار می‌گیرد و از خود تصمیمی باقی می‌گذارد، باشد.
کد خبر: ۶۷۴۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸ 06 March 2017
سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص احتمال بازگشت رامین رضاییان مثال جالبی زد و گفت: مثل این می‌ماند که کاغذی پاره شده و آن را چسب می‌زنید، دیگر به حالت اول بر نخواهد گشت.

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس گفت:یک سال دیگر قرارداد دارم و اینکه چه می‌شود را نمی‌دانم. در حال حاضر مسئله اصلی برای‌مان کسب قهرمانی و هدف بعدی ما راهیابی به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا و در نهایت رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی است. این اهدافی است که فعلا دنبال می‌کنیم و آنها را پنهان نمی‌کنیم. 

یکی از خبرنگاران گفت: در 3 ماه ابتدایی فصل سؤال تمام رسانه‌ها از شما رامین رضائیان بود و حالا دوباره آن سؤال‌ها آغاز شده است. این در حالی است که رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس (جعفر کاشانی) گفته که رامین باید برگردد و حالا نظر شما چیست که برانکو پاسخ داد: قبل از هر چیز بگویم که تصمیم باشگاه چیست چون هنوز فرصت نکردم با آنها صحبت کنم. هنوز هم تصمیم نهایی اعلام نشده و فکر می‌کنم این هفته همه چیز مشخص شود. ولی به نظرم اگر این سؤالات را از باشگاه بپرسید شاید پاسخ بهتری بگیرید اما از طرفی باید پذیرفت که بازیکنان به نوعی اموال باشگاه به حساب می‌آیند. 

وی در پاسخ به این سؤال که اگر باشگاه بگوید رضائیان با یک جریمه نقدی به تمرینات برگردد شما می‌پذیرید، گفت: روی حدس و گمان و اگر و اما نمی‌شود اظهار نظر کرد. باید منتظر ماند و دید باشگاه چه تصمیمی می‌گیرد و بعد در موردش صحبت کرد. 

سرمربی کروات پرسپولیس در خصوص اینکه چند سال پیش مشابه این اتفاق در مورد شیث رضایی رخ داد و علی دایی او را اخراج کرد و اتفاقا جعفر کاشانی همان زمان عضو هیأت مدیره پرسپولیس بود و هر روز ادعا می‌کرد رضایی باید به تمرینات برگردد، اینگونه واکنش نشان داد و گفت: طبیعی است در این گونه موارد مدیرعامل باشگاه تصمیم نهایی را بگیرد و حالا خواهیم دید او چه تصمیمی خواهد گرفت. 

خبرنگاری گفت: به نظر می‌رسد رامین رضاییان دیگر آن کارایی لازم را برای پرسپولیس ندارد و ظاهرا شما هم به این جمع‌بندی رسیده‌اید که برانکو جواب داد: حق با شماست.« در این لحظه برانکو کاغذی را در دست داشت و آن را به خبرنگاران نشان داد و گفت»یک کاغذی پاره شده و حالا فرض کنید آن کاغذ را بچسبانید. قبول کنید که آن کاغذ کارایی لازم را ندارد. بنابراین من توصیه می‌کنم آنها که در تصمیمات دخیل هستند حواس‌شان به شیشه شکسته‌ای که پشت سرشان قرار می‌گیرد و از خود تصمیمی باقی می‌گذارد، باشد.

سرمربی تیم پرسپولیس در مورد عملکرد خوب صادق محرمی و اینکه هواداران از بازی او راضی هستند، خاطرنشان کرد: از این مسئله بسیار خوشحالم که هواداران ما اینقدر فهیم هستند و به من اطمینان دارند. شما به سالن وزنه بروید می‌بینید بازیکنان ما با چه انگیزه‌ای تمرین می‌کنند و انگار دیروز بازی نکردند. اینکه صادق محرمی با 20 سال سن خوب بازی می‌کند باعث خوشحالی ما می‌شود. محرمی در کنار علیپور که 21 سال سن دارد عملکرد خوبی دارند. این نفرات چند وقت دیگر مثل فرشاد احمدزاده، محمد انصاری، محسن مسلمان،‌کمال کامیابی‌نیا، سروش رفیعی و .. به بهترین سن خود می‌رسند. ما نفراتی مثل سیدجلال حسینی، وحید امیری و حسین ماهینی را داریم که به رشد کامل رسیدند.

برانکو در پاسخ به این سؤال که بازیکنان استقلال در اعتراض مشکلات مالی اعتصاب کرده‌اند و آیا این وضعیت بد مالی برای آنها هم وجود دارد، خاطرنشان کرد: این مسئله مربوط به باشگاه است و انتظار داریم همانطور که به ما قول دادند قبل از تعطیلات نوروز به بازیکنان پولی پرداخت شود. بازیکنان تا به الان خیلی صبور بودند و با تمام مسائل کنار آمدند. می‌دانیم طاهری چقدر تلاش می‌کند تا شرایط مالی تیم بهبود پیدا کند. 

سرمربی قرمزها در مورد اینکه تیمش چه زمانی قهرمان می‌شود، عنوان کرد: 7 هفته دیگر باقی مانده و ما امتیازات بالایی داریم.با چند پیروزی دیگر می‌توانیم از لحاظ تئوری هم به قهرمانی پیش از موعد برسیم. فعلا هدف ما خوب بازی کردن است. اعتماد به نفس بسیار بالایی داریم و همینطور کارمان را ادامه می‌دهیم. به بازیکنانم به خاطر تلاشی که می‌کنند تبریک می‌گویم.

وی یادآور شد: می‌خواستم به نکته‌ای اشاره کنم ما تنها تیمی هستیم که بازیکن خارجی نداریم البته این مسله را در شرایطی می‌گویم که رادوشوویچ روی نیمکت حضور دارد و دروازه‌بان ما است. 

برانکو در مورد اینکه قرار است باشگاه‌های بدهکار دیگر بازیکن خارجی جذب نکنند، عنوان کرد: این مسئله را نشنیده‌ام و از چند و چون آن باخبر  نیستم ولی می‌دانم هر قانونی که وضع می‌شود هدفش تنظیم امور است و همه چیز شفاف خواهد بود پس ما به هر قانونی احترام می‌گذاریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
رضاییان هرچه باشد جنازه اش ازسه بازیکن خارجی بی کیفیت تحمیلی برانکو به پرسپولیس ارزشمندتراست
قشقايي كل كارنامه نداشته ات رو برد زير سوْال ، اگر صدر نشيني به خاطر رامين و هفت ملي پوشه يعني تيم ملي رو در اختيار داشتي و اين هنر نيست و اگر چوب خشك هم جاي تو بود بهتر از تو نتيجه ميگرفت ، مخصوصا تعويض هاي حين بازي كه حماقت رو به يقين تبديل ميكنه ، لاف نيا تو هم رفتني هستي
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل