بازدید 6480
۲
«عطاویة، فاتحیة وقصر هدلة» آزاد شد

درگیری داخلی خونین تروریست‌ها در ادلب

همزمان با تشدید درگیری‌ها در حومه دمشق، نیروهای ارتش توانستند سه شهرک دیگر را در حومه شرقی حلب از اشغال تروریست‌های تکفیری آزاد کنند.
کد خبر: ۶۷۳۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲ 04 March 2017
همزمان با تشدید درگیری‌ها در حومه دمشق، نیروهای ارتش توانستند سه شهرک دیگر را در حومه شرقی حلب از اشغال تروریست‌های تکفیری آزاد کنند.

به گزارش تسنیم در دمشق، یک منبع میدانی از درگیری‌های شدید میان ارتش سوریه و گروه‌های تروریستی در مزارع شرقی محله‌های «القابون وبرزة» واقعع در شمال شرقی پایتخت را با پشتیبانی توپخانه‌ای و موشکی از ارتش خبر داد.

این منبع با تاکید بر پیشروی ارتش در مزارع اطراف دو منطقه مذکور افزود نیروهای ارتش ساختمان‌هایی در اطراف بزرگراه بین‌المللی را که تک‌تیراندازهای جبهه النصره در آن مخفی شده‌اند،‌هدف قرار می‌دهند تا امنیت راه نیروهای پیشرو را تامین کنند.

خبر دیگر این‌که ساکنان غوطه شرقی در حومه دمشق در پی تشدید وخامت اوضاع معیشتی و انسانی در داخل روستاها و شهرک‌هایی که گروه‌های تروریستی بر آن مسلط هستند، علیه آنها تظاهرات کرده و از این گروه‌ها خواستند با پذیرفتن روند آشتی از مناطقشان خارج شوند.

آزادسازی سه شهرک دیگر در حومه شرقی حلب

از حلب هم خبر می‌رسد نیروهای ارتش سوریه همچنان به عملیات خود در عمق حومه شرقی ادامه می‌دهند به طوری که ساعتی پیش توانستند شهرک‌های «العطاویة، الفاتحیة وقصر هدلة» را پس از درگیری‌های مستمر با تروریست‌های داعشی آزاد کنند.

ارتش سوریه روز گذشته در پی درگیری‌های شدید با تروریست‌های داعشی که به هلاکت ده‌ها نفر از آنها منجر شد، شهرک‌های «ابو جرین، منبج، تل ماعز، رسم الکبار، کیاریة، الرؤفیه» و مزارع زعرایا والروضة را از لوث آنها پاکسازی کردند.

یک منبع نظامی گفت نیروهای ارتش سوریه به نزدیکی تپه استراتژیک «السوس» رسیده‌اند که سیطره بر آن به معنای سقوط نظامی شهر «دیرحافر» مهمترین دژ و قلعه گروه تروریستی داعش در حومه شرقی حلب قلمداد می‌شود که در این صورت تمام خطوط کمک‌رسانی به داعش در تیررس آتش داعشی‌ها قرار می‌گیرد.

خاطر نشان می‌شود نیروهای ارتش سوریه با آزادسازی چندین شهرک از جمله «جب الخفی» وارد مناطقی در شهر «منبج» در حومه شمال شرقی حلب شده‌ بودند و با این موفقیت حدود 97 روستا را از ابتدای عملیات نظامی در حومه شرقی حلب در ژانویه 2017 آزاد کرده‌اند.

درگیری خونین تروریست‌ها با یکدیگر در ادلب

منابع سوری همچنین از درگیری‌های شدید میان گروه‌های تروریستی در حومه ادلب خبر داده‌اند، بر اساس این گزارش، تروریست‌های دو گروه موسوم به هیئه تحریر الشام(جبهه النصره و گروه‌های همپیمان) و احرار الشام در شهرک‌های سلقین و حارم به شدت با یکدیگر درگیر شده‌اند که شماری از تروریست‌های دو طرف به هلاکت رسیده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
سوریه شده انگولا کوبا!!!!برای ایران!!!!
اللهم اشغل الظالمین بالظالمین؛آمین یارب العالمین.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل