بازدید 2568

سومین هفته افزایشی طلا رقم خورد

قیمت طلا علی‌رغم کاهش در روز جمعه، سومین هفته افزایشی خود در یک هفته گذشته را رقم زد و با قیمت 1234.60 دلار در هر اونس به استقبال تعطیلات رفت.
کد خبر: ۶۶۸۷۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴ 18 February 2017
قیمت طلا علی‌رغم کاهش در روز جمعه، سومین هفته افزایشی خود در یک هفته گذشته را رقم زد و با قیمت 1234.60 دلار در هر اونس به استقبال تعطیلات رفت.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، قیمت طلا روز جمعه کاهش یافت اما یک افزایش هفتگی را ثبت کرد.

این افزایش هفتگی ناشی از بی‌ثباتی در مورد سیاست‌های آمریکا و اروپا است که ویژگی امنیت طلا را پررنگ کرده است و همچنین عامل دیگر مسیر بازارهای بورس عنوان شده است.

بازارهای جهانی اوراق قرضه پس از اینکه در دو جلسه گذشته رکورد بالایی ثبت کردند، کاهش یافتند و این کاهش تاحدی به علت ناآرامی‌های سیاست‌های ترامپ صورت گرفت.

ایگن وینبرگ، تحلیلگر کامرزبانک گفت: «علی رغم بالا بودن ارزش دلار، بازار طلا نیز به علت بی‌ثباتی در بازارهای اوراق قرضه و اضطراب در جبهه سیاسی با قیمت بالا بسته شد.»

هر اونس طلا با 4.44 دلار افزایش 1234.60 دلار فروخته شد. قیمت طلا در 8 فوریه به علت نگرانی در مورد سیاست‌های ترامپ و انتخابات در هلند به بالاترین رقم در 3 ماه گذشته برابر با 1244.67  دلار رسید.

طلا سومین هفته متوالی افزایشی را ثبت کرد و نزدیک به 8 درصد در سال 2017 افزایش ارزش داشته است.

ذخایر طلای گلدتراست، بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری طلا در جهان  5.6 درصد تاکنون در ماه جاری افزایش یافته است که بالاترین رقم از ژوئن 2016 به شمار می رود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر