بازدید 2797
پورمختار:

دریافت مجوز برای جبهه مردمی نیروهای انقلاب موضوعیت ندارد

یک عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب این تشکل را یک تشکل غیر رسمی و غیر حزبی عنوان کرد و گفت که بحث دریافت مجوز از سوی این تشکل فعلا موضوعیت ندارد.
کد خبر: ۶۶۸۶۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸ 18 February 2017
به گزارش ایسنا،محمدعلی پورمختار ظهار کرد: این جبهه، جبهه مردمی و یک تشکل غیر رسمی و غیر حزبی است که تعداد زیادی از مردم با دیدگاه های متفاوت دور هم جمع شده اند و آن را به راه انداختند، اما نباید تعبیر حقوقی از اصطلاح جبهه صورت گیرد که این افراد ملزم به دریافت مجوز شوند، چرا که این امر فعلا موضوعیت ندارد.

وی با بیان اینکه «فعالیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب خلاف قانون احزاب نیست» افزود: احزاب تعریف شده ای مثل حزب موتلفه یا احزاب و جناح های دیگر هستند که می توانند در آینده به این جبهه بپیوندند، اما اصل بر این است که این نهادها در راستای فعال کردن عرصه انتخابات و در جهت اهداف نظام حرکت کنند و طبیعتا کاندیدایی که معرفی می کنند نیز باید در این جهت حرکت کنند.

این نماینده اصولگرای مجلس با تاکید بر لزوم حمایت و استقبال وزارت کشور از تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب یادآور شد: نام این تشکل اصطلاحا جبهه گذاشته شده و تلاش بر این است همه کسانی که با این جبهه همکاری و همفکری دارند به اتفاق نظر برسند تا به کاندیدای واحد دست پیدا کنند.

پورمختار در پایان درباره نقش جامعتین در انتخابات پیش رو نیز گفت: جامعتین قطعا در انتخابات نقش دارند و حرکت اصلی انقلابیون بر محور روحانیت است، لذا جامعتین نقش خود را در کنار جبهه مردمی نیروهای انقلاب در جریان اصولگرایی ایفا خواهد کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر