بازدید 5447

کنتورهای آب زنجان یخ زد

کد خبر: ۶۶۸۶۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵ 18 February 2017
مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان از یخ زدگی 184 مورد کنتور آب مشترکین زنجانی به علت برودت هوا از ابتدای زمستان امسال خبر داد .
تصویر کنتورهای آب زنجان یخ زد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از زنجان، مهندس علیرضا جزء قاسمی ضمن بیان مطلب فوق افزود: در طی پاییز و زمستان امسال و به علت برودت شدید هوا تا کنون 142کنتور بر اثر سرما و برودت هوا دچار شکستگی شد .

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان تصریح کرد: با توجه به آمار شکستگی ها بیشتر اتفاقات در مناطق گلشهر کاظمیه و منازل ویلایی به علت عدم رعایت عایق بندی اتفاق افتاده بود.

جزء قاسمی گفت: با وجود توصیه‌های شرکت آب و فاضلاب استان مبنی برعایق‌بندی و پوشش لوله‌ها، کنتور و اتصالات منازل شهروندان، اما با بی‌توجهی به این موضوع سبب شکسته شدن و خسارت به کنتورهای آب شده است.

وی افزود: مشترکین محترم باید توجه داشته باشند که وظیفه حفاظت و نگهداری از تاسیسات و کنتور بر عهده خود مشترک می‌باشد و همچنین هزینه تعویض کنتور شکسته و تاسیسات نیز بر عهده خود مشترک خواهد بود.

مدیرعامل شرکت آبفای استان تصریح کرد: توصیه می‌شود در روزهای آتی که هوا نیز سرد می‌شود با پوشاندن کنتورها از وارد شدن هرگونه خسارت به این کنتورها جلوگیری کنند. در صورت بروز هرگونه حوادث شکستگی و یخ‌زدگی لوله‌ها و کنتورها از ریختن آب گرم ممانعت نمایند و در صورت لزوم می‌توانند با سامانه 122 تماس بگیرند تا همکاران در محل حاضر شده و مشکل را برطرف کنند. همچنین از باز گذاشتن شیر آب جهت جلوگیری از یخ زدن آب جلوگیری کنند چرا که باعث هدر رفت آب می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار