بازدید 4129

نجات 450 مسافر گرفتار در کولاک آذربایجا‌ن‌غربی

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان تکاب گفت: 450 مسافر از جمله سه مادر باردار از 180 خودروی گرفتار در جاده های این شهرستان بواسطه برف و کولاک در 24 ساعت گذشته نجات یافتند.
کد خبر: ۶۶۸۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۹ 16 February 2017
دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان تکاب گفت: 450 مسافر از جمله سه مادر باردار از 180 خودروی گرفتار در جاده های این شهرستان بواسطه برف و کولاک در 24 ساعت گذشته نجات یافتند.

حبیب الله شیوخی در گفتگو با ایرنا اظهارکرد: این خودروها در گردنه مائین بلاغ در 35 کیلومتری و حوالی روستای چوپلو در 25 کیلومتری جاده تکاب به شاهیندژ بر اثر بارش سنگین برف و کولاک شدید قادر به حرکت نبودند و بیش از 2 ساعت در میان برف و کولاک گرفتار شدند.

وی افزود: راهداران تکاب که مشغول بازگشایی محورها هستند به همراه نیروهای امداد و نجات جاده ای تکاب بلافاصله در محل گرفتار شدن خودروها حضور یافته و پس از بازگشایی مسیر، خودروها را به جاده هدایت کرده و مسافران گرفتار در برف را نجات دادند.

وی بیان کرد: این خودروها که بیشتر بدون زنجیر چرخ بودند پس کمک رسانی نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان تکاب به مسیر خود ادامه دادند.

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان تکاب همچنین از نجات 3 مادر باردار روستایی از میان برف و کولاک شدید در جاده های سخت گذر روستاهای تکاب خبر داد و اظهارکرد: این مادران باردار از اهالی روستاهای باشبرات، زرشوران و آلوچالو از توابع بخش تخت سلیمان هستند که هنگام اعزام به بیمارستان در جاده های روستایی، گرفتار برف و کولاک شدند.

شیوخی ادامه داد: مادر باردار روستایی از روستای باشبرات در 25 کیلومتری تکاب توسط نیروهای امداد و نجات جاده ای جمعیت هلال احمر و 2 مادر باردار دیگر نیز از روستاهای زرشوران و آلوچالو در 40 کیلومتری مرکز شهر با تلاش راهداران کارخانه طلای زرشوران و اورژانس 115 شبکه بهداشت تکاب از میان برف و کولاک نجات یافته و به سلامت به بیمارستان شهدای تکاب منتقل شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار