بازدید 3325

مدیرعامل سپاهان: فعلاً ویسی برکنار نمی شود

کد خبر: ۶۶۸۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹ 16 February 2017
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: فعلاً تغییر و تحولی در تیم نداریم که بخواهیم در مورد آن صحبت کنیم.

به گزارش تابناک ورزشی، محسن طاهری پس از شکست دو بر یک سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی بود و خوشبختانه کسی آسیب ندید و متأسفانه احسان حاج‌صفی را به دلیل اخراج از دست دادیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نتایج ضعیف هفته‌های اخیر شما را به فکر تغییر و تحول در کادر فنی انداخته است؟ گفت: فعلاً تغییری نداریم که بخواهیم در مورد آن صحبت کنیم. هیأت مدیره هست و همه باهم در مورد کارها همفکری و تصمیم‌گیری می‌کنیم. تیم ما امروز خوب بود، اما در برخی اوقات توپ‌تان وارد دروازه نمی‌شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت:‌ در مورد داوری صحبت نمی‌کنم و کارشناسان باید نظر بدهند.طاهری در مورد اینکه آیا اختلافی بین جباروف و ویسی وجود دارد، گفت: خیر، این‌طور نیست.

خبرنگاری پرسید ویسی به دنبال هافبکی مثل فرشید باقری بوده اما جباروف را جذب کردید، گفت: این یک سوءتفاهم بود که برطرف شد.وی در مورد اینکه آیا روی تیموریان نیز نظر داشتید، اظهار داشت: اصلاً صحبتی در مورد این بازیکن وجود نداشت.

طاهری در مورد حمله بازیکنان این تیم به داوران پس از پایان مسابقه، گفت: شرایط بازی برخی اوقات این‌طور می‌شود که بازیکن ناراحت است و حرکاتی انجام می‌دهد. باید فیلم بازی را بازبینی کنیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر